“این هرگز اتفاق نیفتاد”: آر اشوین با تصمیم عجیب داور در بازی CSK vs RR “گیج شد”

راویچاندران اشوین، اسپینر راجستان رویالز، از تصمیم داوران مبنی بر تعویض توپ به تنهایی به دلیل مسابقه در مسابقه IPL مقابل چنای سوپر کینگز گیج شده بود و خواستار ثبات در چنین تصمیماتی شد. باران شدید چهارشنبه شب در استادیوم MA چیدامبارام، داوران را مجبور کرد تا وارد میدان شوند و توپ را در طول تعقیب و گریز عوض کنند و اشوین را که ارقام 2/25 را به ارمغان آورد، “شگفت زده” کرد.

رویالز قهرمان چهار دوره IPL را با سه ران در یک مسابقه مهیج آخرین توپ شکست داد که کاپیتان CSK ماهندرا سینگ دونی و راویندرا جادجا نتوانستند 21 ران از آخرین ور در تعقیب و گریز 176 خود به ثمر برسانند.

اشوین گفت که قبلا هرگز ندیده بود که داوران به دلیل مسابقه زیاد توپ را عوض کنند.

من بسیار تعجب کردم که خود داوران توپ را به شبنم تغییر دادند. این هرگز قبلاً اتفاق نیفتاده است و من بسیار شگفت زده هستم. راستش را بخواهید، برخی از تصمیمات درون زمینی در IPL امسال من را کمی گیج کرده است.» نماینده هند در کنفرانس خبری پس از بازی گفت.

منظورم این است که (این) من را از راه خوب یا بد گیج کرد. این به این دلیل است که فکر می کنم شما به کمی تعادل نیاز دارید.”

به عنوان یک تیم بولینگ، ما نمی خواهیم توپ را عوض کنیم. اما توپ با رضایت داوران تغییر کرد. من از قاضی پرسیدم و او گفت می توانیم آن را تغییر دهیم.

“بنابراین من فقط امیدوارم که هر زمان که مسابقه شروع شد، آنها بتوانند هر زمان که در این IPL به جلو رفتند، آن را تغییر دهند، شما می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید، اما در آینده فقط باید استاندارد باشید.” – او اضافه کرد.

اسپینر رویالز گفت که روش بولینگ خود را دوست دارد و مشتاق است که با ارسال های پروازی خود خفاش ها را بیشتر فریب دهد.

من فقط از نحوه بولینگ خود لذت می برم و زیاد به آن فکر نمی کنم. برای افرادی مثل من که در مراحل مختلف بازی کاسه می اندازند، باید آماده باشم تا در طول های مختلف، سرعت های مختلف و مسیرهای مختلف کاسه بازی کنم.

“بنابراین فکر می‌کنم متوجه شدم که حتی سانجی (مانجرکار) از من پرسید: “آیا این کار را خیلی راحت‌تر نگه می‌داری؟” من احساس می‌کنم که شما فقط زمانی کار را ساده می‌کنید که به مقدار مشخصی بر چیزها تسلط داشته باشید. فکر می‌کنم احتمالاً چیزها را ارزیابی می‌کنم و آنچه را که فکر می‌کنم بهترین است در این موقعیت ارائه می‌کنم.

بنابراین در حال حاضر من واقعاً از بولینگ لذت می‌برم و بیشتر به دنبال فریب دادن بت‌من در پرواز هستم. به این دلیل است که من در نهایت بولینگ بازی کردم.

اشوین در مورد بولینگ خود در بازی چهارشنبه، به خصوص اخراج شیوام دوبه، گفت: «او (دوبی) اسپین گردان تعیین شده برای CSK است. از نحوه بازی او با کولدیپ (سن) در بازی قبلی، می دانستم که او به دنبال من خواهد آمد.

اشوین دوب را به مدت هشت ران اخراج کرد، مدتها قبل از اینکه بتمن آرام بگیرد.

“من هیچ برنامه از پیش طراحی شده ای نداشته ام، اما احساس می کنم توپ خیلی خوب بیرون می آید، می توانم آن را بیفتم، می توانم به اندازه کافی چرخش داشته باشم، می توانم از هر دو گزینه استفاده کنم، طولم و توپ در دست خیلی خوب است. لحظه . من فقط از نحوه بیرون آمدن آن خوشحالم.” او افزود.

اشوین، که پس از از دست دادن چند ویکت پیاپی توسط رویالز، به مرتبه ارتقاء پیدا کرد، گفت که زمین یک پیچ و تاب ایجاد می کرد و آنها باید منتظر می ماندند تا امتیاز پس از یک شروع سریع کاهش یابد تا اینکه تیم در امتیاز 175 برای 8 در 20 اور به پایان برسد. .

وقتی او (جادیا) در حال بولینگ بود، احساس می‌کردم در یک مسابقه آزمایشی بازی می‌کردم. این فقط تلاطمی از چندین توپ بود، این چیزی است که ما با تیم های مختلف در زمین های مختلف خانگی با آن روبرو خواهیم شد.

من فقط احساس کردم که برای یک اسپینر بازوی چپ عالی است که به آن نقطه در چرخش کناری برخورد کند، سرعت خوب. Jadeja برای آن 2-3 اور غیرممکن بود، گاهی اوقات توپ از کنده پای بیرونی می چرخید. اشوین اضافه کرد که باید زمان خود را معطل می کردیم و سعی می کردیم مسابقات خود را انتخاب کنیم.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله