سانجو سامسون کامنت حماسی «آن پسر» را پس از اینکه ام اس دونی تقریباً تعقیب و گریز قهرمانانه را کامل کرد، اعلام کرد

سانجو سامسون، کاپیتان تیم راجستان رویالز (RR) پس از پیروزی سه ران مقابل چنای سوپر کینگز (CSK) در لیگ برتر هند (IPL)، گفت که دو اور آخر این تعقیب و گریز پرتنش بوده و تیم “هیچ وقت با ام اس در امان نیست. Dhoni به عنوان “هیچ چیز علیه او کار نمی کند”. RR روز چهارشنبه در استادیوم MA Chidambaram CSK را با 3 ران شکست داد.

“شما باید به بچه ها اعتبار بدهید. بازیکنان در پایان خونسردی خود را حفظ کردند و واقعاً خوب ضربه زدند، ما همچنین به بازی های خود ادامه دادیم. من خاطرات خوبی از چپاک ندارم، من هرگز اینجا برنده نشده ام و می خواستم برنده شوم. امروز برنده شد.توپ نگه داشت و بنابراین ما زامپا را به عنوان بازیکن ضربه ای وارد زمین کردیم.ما یک بازی قدرتی خوبی با روتو داشتیم و فکر می کردیم اگر بتوانیم از آن بازی بیرون بیاییم بدون اینکه چیز زیادی بدهیم، آنگاه اسپینرها را در اختیار داشتیم تا این کار را انجام دهیم. کار.

دو اور آخر تنگ بود، سعی کردم آن را به عمق بکشم، اما با “آن پسر” (Dhoni) هرگز در امان نیستی. شما باید به این مرد و کاری که او می تواند انجام دهد احترام بگذارید. سامسون در جریان ارائه پس از بازی گفت که هیچ چیز علیه او کار نمی کند.

با این برد، RR با سه برد از چهار مسابقه در صدر جدول قرار دارد. آنها در مجموع شش امتیاز دارند. CSK با دو برد و دو باخت و چهار امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

با ورود به مسابقه، پس از اینکه CSK اولین ضربه را زد، RR امتیاز 175/8 را در 20 اور ارسال کرد. پس از اینکه یاشاسوی جیسوال (10) زودهنگام زمین خورد، جوس باتلر (52 توپ از 36 توپ، یک توپ چهار و سه توپ) با دودوت پادیکال (38 توپ از 26 توپ، با پنج مرز) در 77 دویدن جایگاه دوم را برای ویکت دوم قرار داد. ضربات متوسط ​​از راویچاندران اشوین (30 توپ از 22 توپ، با یک توپ چهار و دو شش) و شیمران هتمایر (30 * از 18 توپ، با یک توپ چهار و دو شش) به RR کمک کرد تا به مجموع رقابتی برسد.

Ravindra Jadeja (2/21) برای CSK انتخاب شد. توشار دشپنده (2/37) و آکاش سینگ (2/40) نیز دو ویکت به دست آوردند اما از دوش خارج شدند. معین علی در دو اوور خود امتیاز 21/1 را به دست آورد.

CSK با تعقیب 176 ران، Ruturaj Gaikwad را زود با تنها 8 ران از دست داد. آجینکیا راهانه (31 توپ از 19 توپ با دو توپ چهار و شش) و دوون کانوی با یک جایگاه 68 ران دنبال کردند. کانوی در ادامه یک توپ 38 توپ 50 متشکل از 6 توپ را ساخت، اما نتوانست از طرف مقابل حمایت کند.

با CSK در 113/6 در 15 اور، MS Dhoni و Jadeja سعی کردند آن را برای تیم به دست آورند اما با سه ران کوتاه آمدند. CSK در 20 اور خود در 172 بر 6 به پایان رسید. ویکت هفتم

آشوین (2/25) و یوزوندرا چاهال (2/27) انتخاب بول کاران برای RR بودند. آدام زامپا و ساندیپ شارما هر کدام یک ویکت گرفتند. نتایج همه جانبه اشوین جایزه مرد مسابقه را برای او به ارمغان آورد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله