“این زندگی ماست”: برداشت عاطفی KL Rahul از ترولینگ رسانه های اجتماعی

KL Rahul در جریان سری آزمایشی هند و استرالیا© BCCI

سال سختی برای KL Rahul بود زیرا بتمن هندی پس از یک عملکرد ناامیدکننده در سری تست در برابر استرالیا به طور گسترده در رسانه های اجتماعی ترول شد. راهول برای یافتن فرم تلاش کرد زیرا توانست تنها 37 دوش در 2 مسابقه را مدیریت کند و سپس قبل از تست سوم از بازی خارج شد. در حالی که فرم او در ODI بهبود یافت، بحث در مورد ضربه زدن او ادامه یافت و حتی میزان ضربه او در لیگ برتر هند (IPL) 2023 موضوع بحث گسترده ای بود. نه تنها هواداران بلکه بازیکنان سابق کریکت نیز در این گفتگوها شرکت کردند.

در قسمتی از پادکست The Ranveer Show، راهول در مورد تجربه ترولینگ خود در سال گذشته و تأثیر آن بر او و دیدگاهش در مورد کریکت صحبت کرد.

این چیزی است که گاهی اوقات بر من و خیلی از بچه‌های دیگر تأثیر می‌گذارد: وقتی ما ورزشکاران واقعاً به حمایت نیاز داریم، مردم احساس می‌کنند می‌توانند یا حق دارند نظر بدهند یا آنچه را که می‌خواهند بگویند. راهول در پادکست فاش کرد فقط ببینید این مرد چه می گذرد.

هیچ یک از ما نمی خواهیم عملکرد ضعیفی داشته باشیم. این زندگی ماست. این تمام کاری است که ما انجام می دهیم. همانطور که گفتم، من هیچ چیز دیگری جز کریکت بلد نیستم.

“این تنها کاری است که انجام می دهم. چرا کسی فکر می کند که من بازی خود را جدی نمی گیرم یا به اندازه کافی سخت کار نمی کنم؟ و در ورزش متاسفانه ارتباطی وجود ندارد. همانطور که گفتم شما می توانید سخت کار کنید، مثلا من سخت کار می کنم اما به نتیجه نرسیدم.

راهول پس از چند بازی به دلیل مصدومیت در زمین مسابقه از IPL 2023 کنار گذاشته شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله