‘بارها و بارها اشتباه یکسان’: مربی ناامید MI از تیم انتقاد می کند

شین باند، مربی بولینگ هندی های بمبئی، ناراحتی خود را از تیم بولینگ این تیم به دلیل مرتکب «اشتباه یکسان» در موقعیت های بازی، اخیراً مقابل لاکنو سوپر جاینتز، ابراز کرده است. محسن خان پس از وقفه طولانی مدت با مصدومیت بازگشت خوبی داشت در حالی که بازیکن بازوی چپ در فینال در مقابل تیم ویرانگر تیم دیوید دفاع 11 ران انجام داد تا LSG در روز سه شنبه بر MI در IPL پیروز شود.

این پس از آن اتفاق افتاد که LSG از 123/3 در 17 اور به 177 رسید و کریس جردن در اور هجدهم 24 ران انجام داد. MI در سه اور آخر اینینگ های LSG بیش از 50 دوش را واگذار کرد.

“چیزی که بیش از همه من را ناامید می کند این است که برنامه هایی را که در مورد آنها صحبت می کنیم را دنبال نمی کنم. ما کاملاً واضح بودیم که می‌خواهیم در آن ویکت برای بازیکنانی مانند مارکوس (استوینیس) چه کار کنیم و جایی که می‌خواستیم توپ بازی کنیم، انجام ندادیم. باند در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی گفت: من به طور مداوم به آنجا ضربه زدم.

وقتی به طرح تیم نگاه می‌کنید، باید بتسمن‌ها را وادار کنید تا در مکان‌هایی که می‌خواهید ضربه بزنند. تا جایی که ممکن است کار را برای آنها سخت کنید. شما نمی خواهید آنها در آن نقاط شما را بزنند. که می خواهند بزنند.

ما این را با استوینیس، بازیکن بزرگی دیدیم. می دانستیم که او می خواهد مستقیم به زمین ضربه بزند و توپ ها را به او دادیم تا این کار را انجام دهد. در نهایت امتیازات او تفاوت دو تیم بود.” استونیس قدرت خود را در مسیر به 89 شکست ناپذیر از 47 توپ رساند، در حالی که LSG از شروع ضعیف خود برای ثبت یک مجموع رقابتی بهبود یافت.

پس از اینکه LSG در اور هفتم خود را در 35 به ازای سه در اور هفتم یافت، استوینیس در کوبیدن ستیزه جویانه خود، هشت شش شش را شکست و با کاپیتان کرونال پاندیا (49 در دوران بازنشستگی) 82 شراکت داشت.

باند افزود: «ما همیشه به آمادگی‌مان، کارهایی که در پشت صحنه انجام می‌دهیم و نحوه برخوردمان با بازی – اشتباهاتی که می‌خواهیم آنها را بهبود بخشیم، افتخار کرده‌ایم. این ناامید کننده است که ما یک اشتباه را بارها و بارها انجام می دهیم. از دیدگاه من، این ناامید کننده است.

“در 15 اور ما عالی بودیم، آنچه را که می خواستیم دادیم. یک بازیکن ما را تحت فشار قرار داد. این کاری بود که رشیدخان در آن شب انجام داد و ما اشتباهات مشابهی را انجام دادیم. این کار در بازی آخر برای ما هزینه نداشت، این مطمئناً هزینه دارد. ما امشب

شما هرگز بازیکنان خوب را از گلزنی باز نمی دارید. شما ترجیح می دهید بازیکنانی که امتیاز 89 از 47 را کسب می کنند 70 از 47 را داشته باشند. این امتیاز 17-20 می تواند تفاوت را ایجاد کند. ما در مورد آن در Wankhede صحبت کردیم و شما در مورد اختلاف 10-15 دوش صحبت می کنید.”

هیچ راهی وجود نداشت که در سه اور آخر در این زمین 54 دوش می رفتیم. فقط بد بود.” محسن که کل فصل داخلی را به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از دست داد، به LSG کمک کرد تا با حفظ اعصاب خود در فینال، گامی مهم برای صعود به جمع چهار تیم برتر بردارد.

بمبئی نیز با وجود شکست همچنان برای حضور در پلی آف به مبارزه ادامه می دهد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله