“این تو در مقابل تو”: ویرات کوهلی در میان صحبت‌های میدانی، اراده‌ای را به اشتراک می‌گذارد

امیدهای رویال چلنجرز بنگلور برای کسب جایگاه در پلی آف لیگ برتر هند (IPL) 2023 روز سه شنبه ضربه بزرگی را متحمل شدند زیرا هندی های بمبئی یک پیروزی بزرگ را با 6 ویکت به دست آوردند. خود کوهلی نقش چندانی در این توپ نداشت و تنها برای 1 دویدن در 4 توپ اخراج شد. همانطور که صحبت ها در مورد “نیت” کوهلی با خفاش ادامه دارد، که مربوط به میزان ضربات و مبارزه لفظی او با بازیکنان در زمین است، سرسخت RCB پیامی با اراده در توییتر به اشتراک گذاشت و نظر خود را اعلام کرد.

تمام رقابت در ذهن شماست. کهلی در پستی نوشت که در حقیقت شما همیشه بر علیه خودتان هستید و عکسی را به اشتراک گذاشت که به نظر می رسید مربوط به یک فیلمبرداری تبلیغاتی باشد.

زمانی که دور ماندن از تیترها سخت است. او در حدود 10 روز اخیر به دلیل اتفاقاتی که در زمین رخ داده در کانون توجه قرار گرفته است. خواه اپیزود «بدون دست دادن» با سوراو گانگولی باشد یا مبادلات داغ او با نوین الحق و گوتام گامبیر، این مرد 34 ساله در کانون توجه قرار گرفته است.

اگرچه تعداد کمی از کارشناسان باقی مانده اند که می خواهند خفاش ها در کریکت T20 اهمیت بیشتری به نرخ ضربات بدهند. اما کوهلی اخیرا بیان کرده است که نقش یک لنگر در کریکت T20 چقدر مهم است.

کوهلی در گفتگو با رابین اوتاپا در جیو سینما گفت: «بله، قطعاً (نقش اصلی مهم). من کاملا با آن موافقم. افراد زیادی هستند که چون خودشان در چنین موقعیتی قرار نگرفته‌اند، نگاه متفاوتی به بازی دارند.”

“به یکباره، وقتی بازی قدرت به پایان می رسد، آنها مانند “اوه، آنها شروع به چرخاندن اعتصاب کردند.” اگر در پاورپلی هیچ ویکتی را از دست نداده‌اید، معمولاً بهترین بازیکن به کاسه می‌رود، سعی می‌کنید در دو اور اول در برابر او چه کاری انجام دهید، بنابراین می‌توانید در دو اور آخر آن امتیازات زیادی کسب کنید. مرد و سپس بقیه اینینگ‌ها بسیار آسان‌تر می‌شوند.”، او افزود.

RCB کوهلی در حال حاضر با تنها 5 برد از 11 مسابقه در رده هفتم جدول امتیازی IPL 2023 قرار دارد. در حالی که تنها 3 بازی به پایان لیگ باقی مانده است، RCB برای تقویت جایگاه خود برای رسیدن به 4 تیم برتر وقت کم دارد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله