پیش بینی پایتخت دهلی یازدهم در مقابل چنای سوپر کینگز، IPL 2023: آیا مدیریت با ترکیبی برنده دست و پنجه نرم خواهد کرد؟

با چهار برد در پنج دور آخر خود، دهلی کپیتالز اکنون به دنبال این است که مهمانی چنای سوپر کینگز تحت رهبری ام اس دهنی را در زمانی که هر دو تیم در یک مسابقه IPL 2023 در روز چهارشنبه با هم دیدار کنند، خراب کند. آخرین بار DC از رویال چلنجرز بنگلور پیشی گرفت تا شانس خود در پلی آف را زنده نگه دارد. تیم تحت رهبری دیوید وارنر اگر بخواهد CSK را در لانه خود بیهوش کند، باید عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، که گفتن آن آسان تر از انجام آن است. بعید است که مدیریت تغییری در سمت خود ایجاد کند.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم پایتخت دهلی در مقابل چنای سوپر کینگز یازدهم می تواند باشد:

فیل سالت در بازی قبلی در بهترین حالت خود قرار داشت زیرا در یک بازی برنده، 87 توپ را شکست و تنها 45 توپ را شکست. در همین حال، کاپیتان وارنر با 22 تخفیف تنها در 14 تحویل، یک کموی راحت بازی کرد. فرم Salt و Warne برای DC کلید خواهد بود.

تا اینجای کار، دستور میانی DC، که شامل میچل مارش و رایلی روسوو در میان دیگران می‌شود، برای فریب دادن تملق داشت. با این حال، همه چیز مقابل RKB درست شد و روحیه در رختکن باید مثبت باشد.

با این حال، امان خان و آکسار پاتل کمک کردند، به خصوص زمانی که چیپس در رختکن پایین بود.

در بخش بولینگ، شاخص کهنه کار، ایشانت شارما، که به نظر می رسد مد خود را دوباره کشف کرده است، به غیر از ایده پرداز هنریش نورتیر، مارش و توپ گیران آهسته – کولدیپ یداو و آکسار پاتل، باید به او توجه کرد.

DC Predicted XI در مقابل CSK: فیل سالت، دیوید وارنر، میچل مارش، رایلی روسو، امان خان، آکسار پاتل، مانیش پاندی، کولدیپ یاداو، ایشانت شارما، خلیل احمد، موکش کومار

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله