اینترنت پس از بیانیه ام اس دونی در مورد “آخرین مرحله حرفه ای من” در شوک است.

MS Dhoni، کاپیتان چنای سوپر کینگز، پس از پیروزی هفت ران تیمش، بمب‌ها را یکی پس از دیگری در مراسم معرفی پس از بازی پرتاب کرد، از صحبت در مورد دشواری مقابله با دواین براوو گرفته تا ناامیدی‌اش از نگرفتن بهترین بازی. بر فراز SunRisers حیدرآباد در روز جمعه. با این حال، پس از اینکه این بازیکن 41 ساله به احتمال بازنشستگی خود اشاره کرد، جلسه توجیهی پس از بازی دونی خیلی زود احساساتی شد. هنگامی که از طرفداران CSK در Chepauk پرسیده شد، dhoni گفت که “از آخرین مرحله زندگی حرفه ای خود لذت می برد”.

“همه گفته و انجام شده، این آخرین مرحله از دوران حرفه ای من است، هر چند مدت طولانی بازی می کنم. بعد از دو سال هواداران این فرصت را داشتند که به اینجا بیایند و ببینند، خوشحالم که اینجا هستم. دونی پس از بازی گفت: تماشاگران به ما عشق و محبت زیادی دادند.

با این حال، اظهارات Dhoni پس از بازی، توییتر را به هم ریخت. پس از اینکه این بازیکن 41 ساله اشاره کرد که حضورش در CSK در “فاز نهایی” است، هواداران کمی احساساتی شدند.

پاسخ توییتر به این صورت است:

در صحبت کردن از این مسابقه، تیم Dhoni به هواداران میزبان در استادیوم MA Chidambaram در جمعه شب توصیه های زیادی کرد و SRH را شکست داد، در حالی که دوون کانوی بازکننده سومین نیم قرن خود را در این فصل IPL به ثمر رساند و Ravindra Jadeja سه ویکت مهم را به ثمر رساند.

در تعقیب 135، CSK دوش های برد را با هشت توپ خالی به ثمر رساند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله