“نمی توانم شهرت را حفظ کنم…”: برداشت سخت مایکل وان از ستاره پایتخت دهلی

بزرگترین نگرانی برای پایتخت دهلی شکل افتتاحیه بتمن پریتوی شاو بوده است.© AFP

با یک برد در شش بازی، دهلی کپیتالز (دی سی) شروعی پرشور در رقابت های لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود داشته است. بزرگترین نگرانی برای دی سی، شکل باز کننده پریتوی شاو بوده است که تا اینجای کار نتوانسته است پیش برود. . در شش مسابقه، شاو فقط 43 ران به ثمر رساند، که بسیار کمتر از حد استاندارد برای بازیکنی با کالیبر اوست. مایکل وان، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، در مورد مبارزاتش، معتقد است که شاو باید زخم‌هایش را التیام بخشد، زیرا او نمی‌تواند فقط روی شهرت بازی کند.

“در اوایل مسابقات، مارک وود به او بولد زد. پاهایش به جایی نمی رسید. او انتظار توپ کوتاهی داشت اما او را بلند کردند و نزدیک خط توپ نبود. فکر می کنم پریتوی نیاز به دویدن دارد. او می تواند فقط به ساختن شهرتش ادامه بده. نمی‌توانی به کارهایی که در گذشته انجام داده‌ای فکر کنی، مجبور می‌شوی این‌جا و آنجا تولید کنی. او شروع بدی داشته است. نمی‌دانم که رفته است. وان در Cricbuzz گفت فراتر از یک بازی کامل.

پس از پنج شکست در تروت، دی سی موفق شد در روز پنجشنبه در مقابل نایت رایدر کلکته به پیروزی برسد.

کاپیتان دیوید وارنر 57 گل زد در حالی که ایشانت شارما کهنه کار، که اولین مسابقه IPL خود را از سال 2021 انجام می دهد، ارقام 2-19 را به دست آورد تا تیم دی سی را رهبری کند.

ایشانت با ویکت های کلیدی رانا و سونیل نارین قبل از اینکه تحت قانون جدید batsman جایگزین شود، برجسته بود.

سایرین به عنوان توپ گیر هنریش نورتیه، اسپینرها آکسار پاتل و کولدیپ یاداو هر کدام دو ویکت گرفتند تا حریف را در آخرین توپ اینینگ 127 به دست آوردند.

با تعقیب هدف 128، دی سی به تعقیب متوسط ​​خود ادامه داد و علیرغم نیم قرن چهارم فصل وارنر، در یک مسابقه تاخیری باران که از نیمه شب گذشته بود، با چهار توپ به هدف خود رسید.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله