ایشان کیشان وقیحانه به شوبمن گیل قبل از مسابقه IPL 2023 مشت می زند، GT Star سپس این کار را انجام می دهد. نگاه کن

ایشان کیشان و شوبمن گیل دو ستاره در حال ظهور کریکت هند هستند. هر دوی آنها در بالاترین درجه بت زن هستند و تأثیر زیادی بر تیم کریکت هند گذاشته اند. در حالی که گیل یکی از معدود کریکت‌بازانی است که قرن‌ها را در هر سه فرمت به ثمر رسانده است، کیشان چهارمین بازیکن هندی است که در بازی‌های ODI موفق به کسب یک قرن دو برابری می‌شود. آنها همچنین در تورهای هند دوستان و هم اتاقی خوبی هستند. گیل اخیراً گفته است که کیشان می تواند شیطون باشد. ایشان همیشه روتین قبل از بازی من را خراب می کند، او مرا بیدار نگه می دارد. او از iPad خود بدون AirPods استفاده می کند و فیلم ها را با صدای کامل تماشا می کند. سپس به او سرزنش می کنم که صدا را کم کند یا ایرپادهایش را بگذارد. بنابراین او به من می‌گوید که من کسی هستم که در اتاق او می‌خوابد، بنابراین قوانین مربوط به او هستند. ما هر روز با هم دعوا می کنیم، این روال قبل از بازی من است.”

گیل برای گجرات تایتانز به رهبری هاردیک پاندیا در IPL 2023 بازی می کند، در حالی که کیشان برای هندیان بمبئی به رهبری روهیت شارما بازی می کند. دو تیم روز سه‌شنبه در احمدآباد به مصاف یکدیگر رفتند و این دو تا قبل از بازی با هم تبادل نظر کردند. کیشان دیده شد که به گیل سیلی می زند و او هم لطفش را جبران کرد.

تماشا کنید: ایشان کیشان با وقاحت به شوبمن گیل سیلی می زند، ستاره جی تی و سپس آن را انجام می دهد

در صحبت کردن در مورد مسابقه، گجرات تایتانز یک عملکرد بالینی به نمایش گذاشت تا در یک مسابقه IPL کاملاً یک طرفه از هندی‌های بمبئی با 55 ران پیشی بگیرد. یک هدف سخت 208 تعیین کنید، MI همه در 152 برای 9 بودند.

MI شروعی را که دوست داشت انجام نداد، و در سن 29 سالگی، که برای از دست دادن ویکت کاپیتان روهیت شارما در شش اور تلاش می کرد، تیم به طرز بدی نتوانست از بازی قدرت استفاده کند.

روهیت در تلاش برای کار کردن با توپ در سمت کناری، یک لبه جلویی به دست آورد و در نهایت در اور دوم به بازیکن مقابل خود، هاردیک پاندی، ضربه معکوس داد.

بعد از اینکه دریان‌ها کارشان را انجام دادند، رشید خان، ستاره‌دار پا بیرون آمد و اولین بازی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای را انجام داد.

MI موفق شد 13 ران را در اور هفتم انجام دهد تا اینکه رشید به ماندن پر زحمت ایشان کیشان در میانه راه پایان دهد. ایشان در 13 ران 21 توپ به ثمر رساند.

سه توپ بعد، رشید تیلاک ورما را در جلوی ویکت گرفت و MI در اور هشتم روی 45 برای سه چرخید.

از آنجا، برنده پنج بار MI نتوانست به اندازه کافی برای به چالش کشیدن مدافع عنوان قهرمانی انجام دهد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله