تتی کاستلانوس مقابل رئال مادرید چهار گل به ثمر رساند. رئال سوسیداد مقابل بتیس ایستاد

مهاجم خیرونا، تاتی کاستلانوس، چهار گل باورنکردنی را به ثمر رساند که تیمش روز سه شنبه در لالیگا 4-2 رئال مادرید قهرمان را شکست داد و به بارسلونا کمک کرد تا به جام نزدیک شود. مادریدی های کارلو آنچلوتی 11 امتیاز با بارسلونا فاصله دارند و یک بازی اضافی باقی مانده است و این شکست عملاً هر امیدی را که برای دفاع از عنوان قهرمانی خود باقی مانده است از بین می برد. رئال سوسیداد در رده چهارم با تساوی 0-0 مقابل رئال بتیس متوقف شد و باعث ناراحتی اندلسی های رده پنجمی شد تا فاصله 6 امتیازی بین آنها تضمین شود.

کاستلانوس از خیرونا پس از از دست دادن یک موقعیت بزرگ مقابل بارسلونا در اوایل آوریل در تساوی بدون گل اشک می ریخت، اما در مونتیلیوی مقابل مادرید به شکلی چشمگیر جبران کرد.

مهاجم آرژانتینی که به صورت قرضی در خیرونا از نیویورک سیتی، متعلق به سیتی است، پیش از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در ماه می، شکاف هایی را در خط دفاعی مادرید شناسایی کرده است.

کاستلانوس پس از یک شب ناامیدکننده مقابل دروازه در نیوکمپ حساب های شبکه های اجتماعی خود را بست، اما از حمایت های عزیزانش تشکر کرد.

کاستلانوس گفت: “این یک شب رویایی بود، ما یک بازی عالی مقابل یکی از بهترین تیم های جهان انجام دادیم، یک شب رویایی بود.”

هرگز تصور نمی‌کردم که از آن با هوادارانمان لذت می‌برم، با افرادی که از من حمایت کردند – خانواده‌ام، مردم آرژانتین، آنها همیشه از من حمایت می‌کنند و این امر اساسی است.»

در آوریل 2022، کاستلانوس چهار گل برای نیویورک سیتی در برابر رئال سالت لیک به ثمر رساند و این شاهکار را فقط یک سال بعد تکرار کرد.

او افزود: “بدیهی است که روزهای متفاوتی هستند، شکست دادن مادرید و گلزنی 4 یک رویا بود – شما حتی نمی توانید آن را تصور کنید.”

من برای همه چیز، برای هواداران، برای بچه ها بسیار خوشحالم.»

کاستلانوس اکنون 11 گل در لالیگا در 29 بازی در این فصل به ثمر رسانده است.

آنچلوتی گفت که تیمش باید در یک برد مثبت در لیگ بماند تا در صدر بازی خود در اروپا باقی بماند، اما در خیرونا به طرز بدی چشم از توپ برداشت.

این بازیکن ایتالیایی گفت: “شب سخت، بله، وقتی در چنین بازی ای شکست می خورید، شب سختی است.”

از نظر دفاعی، عملکرد ضعیفی بود و این کلید بازی بود… سطح فردی نیز پایین‌تر از حد نرمال بود.

همه آنجا بودند، نه فقط برخی افراد. سطح بسیار پایین بود زیرا جنبه دفاعی که در بازی های گذشته بسیار خوب بود، امروز را فراموش کردیم.

پاره وقت

آنچلوتی توسط کریم بنزما، مهاجمی که در پیروزی آخر هفته مقابل سلتاویگو به ثمر رساند، مانع شد، در حالی که تیبو کورتوا، دروازه بان تیم، این سفر را به دلیل مشکل معده در میان دیگر غایبان از دست داد.

میگل گوتیرز، مدافع سابق مادرید، گل اول را به ثمر رساند و کاستلانوس را در دقیقه 12 به ثمر رساند.

کاستلانوس در دقیقه 24 با پشت سر گذاشتن ادر میلیتوآ و ضربه زدن به پاهای آندری لونین، برتری خیرونا را دو برابر کرد.

وینیسیوس جونیور با یک ضربه سر از روی ارسال خوب مارکو آسنسیو یک گل برای رئال مادرید به ثمر رساند تا آنها را به بازگشت در نیمه دوم امیدوار کند.

با این حال، کاستلانوس تنها 36 ثانیه پس از استراحت پس از یک حرکت خوب و ارسال یان کوت، گل سوم خود را به ثمر رساند.

این مهاجم پس از 62 دقیقه مجدداً هجوم آورد و دوباره از اشتباه میلیتوآ استفاده کرد و گل چهارم را برای خود و خیرونا به ثمر رساند.

لوکاس وازکز در اواخر بعد از کار خوب وینیسیوس یک گل دیگر برای مادرید به ثمر رساند، اما خیلی کم بود، خیلی دیر.

سوسیداد محکم نگه داشته است

رئال سوسیداد حرکتی عمیق انجام داد تا با تساوی بدون گل مقابل رئال بتیس به میدان برود تا چنگ خود را در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان فصل آینده محکم کند.

این بازی با لحظات مشخصی همراه بود، اما سرخیو کانالس می‌توانست در دقیقه 74 بتیس را جلو بیاندازد، و بعد از کار خوب خوان میراندا، اینچ‌ها فاصله داشت.

روی سیلوا یک سیو خوب از میکل مرینو، هافبک رئال سوسیداد در وقت های تلف شده در انتهای دیگر انجام داد.

بتیس در نیمه دوم پاسخ داد اما نتوانست برنده ای را که هوادارانش می خواستند پیدا کند و روز شنبه به بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی سفر کند.

آساسونا به لطف گل راه دور روبن گارسیا، کادیز را 1-0 شکست داد، اگرچه اِز عبده، وینگر تیم دیرهنگام، دقایقی پس از بیرون آمدن از روی نیمکت، اخراج شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله