“اگر مجبور باشم این کار را انجام دهم…”: راوی شاستری آماده است تا پس از جدال در میدان بین ویرات کوهلی و گوتام گامبیر صلح برقرار کند.

Virat Kohli و Gautam Gambhir دو نام بسیار معروف در کریکت جهان هستند. با این حال، آنها سابقه جدال در میدان در IPL دارند. آخرین مورد در جریان یک بازی IPL 2023 در روز دوشنبه بین Lucknow Super Giants به رهبری Gambhir و Royal Challengers Bangalore کهلی انجام شد. زمانی که کوهلی در حال جشن گرفتن اخراج LSG کتک خورده بود، RCB مسابقه را با امتیاز کم برد. او حتی با نوین الحق، بازیکن LSG وارد مشاجره شد، اگرچه مشخص نیست چه کسی این دعوا را شروع کرده است. سپس همه چیز به نظر می رسید که از کنترل خارج می شود زیرا گامبیر پس از پایان مسابقه با کوهلی مشاجره شدیدی داشت.

این درگیری با انواع تبلیغات منفی روبرو شد. حالا راوی شاستری، سرمربی سابق هند گفته است که آماده است میانجیگری کند و رابطه این دو ستاره را آرام کند.

“من فکر می کنم این پنی در یک یا دو روز کاهش می یابد. و آنها متوجه خواهند شد که می شد خیلی بهتر با آن برخورد کرد. هر دو برای یک ایالت بازی می کنند و به اندازه کافی کریکت بازی کرده اند. گوتام دو بار قهرمان جام جهانی شده است، ویرات یک نماد است. هر دو از دهلی آمده اند. من فکر می کنم بهترین کار این است که هر دوی آنها را در زندان بگذاریم و به آن پایان دهیم. یک بار برای همیشه،” راوی شستری در استار اسپورت گفت.

“هر کس این کار را انجام دهد، هر چه زودتر، بهتر است، زیرا شما نمی خواهید آن را بریزید. در ادامه، وقتی دوباره ملاقات می کنند، کلماتی را با هم رد و بدل می کنند، و یک چیز به چیز دیگری منجر می شود. هر چه زودتر، بهتر است. اگر مجبور باشم این کار را انجام دهم. (میان دو ستاره) چنین باشد.

هر دوی آنها در روز سه‌شنبه 100 درصد هزینه بازی خود را به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL جریمه کردند.

کوهلی، که در طول مسابقات RCB بسیار متحرک به نظر می رسید، تعامل کوتاهی با کایل مایرز، بازکننده LSG داشت که به نظر می رسید جرقه ای جرقه زد.

در حالی که بازیکنان بعد از مسابقه دست می دادند، نوین الحق و کوهلی بازیکن LSG در حال تبادل نظر بودند و گلن ماکسول از RCB آنها را از هم جدا کرد.

پس از آن، گامبیر مایرز را از صحبت با کوهلی دور کرد.

بلافاصله پس از آن، گامبیر در حالی که بازیکنان LSG، از جمله کاپیتان مجروح KL Rahul، او را مهار کردند، به سمت کوهلی پرتاب شد. اما در نهایت کوهلی و گمبیر درگیر مشاجره شدیدی با بازیکنان دو طرف شدند که آنها را احاطه کرده بودند.

گامبیر سرزنده تر از این دو به نظر می رسید و بارها توسط بازیکنان LSG و کادر پشتیبانی از حمله به کوهلی منع شد. این اتفاق پس از دست دادن آنها رخ داد.

کوهلی در ابتدا در حالی که شانه گامبیر را نگه داشته بود دیده شد، اما با ادامه تبادلات داغ، آمیت میشرا، کاپیتان RCB، فاف دو پلسیس و دستیار مربی LSG، ویجی داهیا، همچنین از دهلی، وارد عمل شدند تا این دو را از هم جدا کنند.

پس از درگیری، کوهلی در حال صحبت با کاپیتان LSG راهول نیز دیده شد.

کوهلی و گامبیر هم تیمی های سابق هند هستند که با هم برای ایالت دهلی بازی کرده اند، اما سابقه رویارویی های رو در رو داشته اند.

با ورودی های PI

موضوعات مطرح شده در این مقاله