استوری مرموز اینستاگرام ویرات کوهلی پس از تبادل گرم با گوتام گامبیر در فضای مجازی منتشر شد

ویرات کوهلی و گوتام گامبیر پس از بازی لیگ برتر هند بین رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینتز در روز دوشنبه درگیر جنگ لفظی شدند. این درگیری منجر به این شد که هر دو طرفدار کریکت به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL 100٪ از هزینه بازی مربوطه خود را جریمه کنند. صبح روز سه‌شنبه، کهلی به اینستاگرام رفت و داستانی مرموز را منتشر کرد که به نظر می‌رسید پاسخی به داستان‌هایی باشد که در رسانه‌های اجتماعی درباره حوادث میدانی منتشر شده بود.

ویرات در استوری اینستاگرام نوشت: «تمام چیزی که می شنویم عقیده است نه واقعیت. تنها چیزی که می بینیم چشم انداز است، نه حقیقت.

61n1uqvg

پس از رد و بدل کردن کلمات در طول یک بحث شدید، RCB و استاد ضربتی هندی و بازکننده سابق، که اکنون بخشی از کارکنان پشتیبانی LSG است، فصل دیگری را به رقابت تلخ خود اضافه کردند.

هر دو باید توسط آمیت میشرا، کاپیتان RCB Faf du Plessis و کمک مربی LSG ویجی داهیا جدا می شدند.

پس از جدال، کوهلی نیز در حال صحبت با کاپیتان LSG KL Rahul دیده شد.

رویال چلنجرز بنگلور این مسابقه را با 18 ران برد و کوهلی با 31 ران پیروز شد.

به نظر می‌رسید که تعامل کوتاه کوهلی با بازکننده LSG، کایل مایرز، جرقه‌ای برانگیخت.

گامبیر سرزنده تر از این دو به نظر می رسید و بارها توسط بازیکنان LSG و کادر پشتیبانی از حمله به کوهلی منع شد. این اتفاق پس از دست دادن آنها رخ داد.

عملکرد ضعیف لاکنو سوپر جاینتز در خانه ادامه یافت زیرا آنها نتوانستند 127 را تعقیب کنند. کریشناپا گاوتام کمی قصد نشان داد اما LSG در 19.5 اور 108 امتیازی شد.

آخرین باری که LSG و RCB در یک بازی IPL 2023 در بنگالورو با یکدیگر روبرو شدند، گامبیر به جمعیت بنگالورو علامت «خفه شو» داد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله