“اکنون ازدواج است”: برداشت منحصر به فرد ویرندر سهواگ از ارتباط شوبمن گیل در احمدآباد

شوبمن گیل اولین قرن IPL خود را روز دوشنبه به ثمر رساند.© BCCI

شوبمن گیل، بت‌باز ستاره هندی، ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد را به‌ویژه دوست داشت. در حالی که ثبات در گلزنی در انواع پیست ها ویژگی بارز این بازیکن راست دست بوده است، اما آمار او در زمین کریکت احمدآباد واقعاً چشمگیر بوده است. در فوریه امسال، گیل اولین ویکت T20I خود را در حالی که در این زمین مقابل نیوزلند بازی می کرد به ثمر رساند. ماه بعد او یک قرن آزمایشی را در همان سطح به دست آورد. روز دوشنبه، گیل با به ثمر رساندن اولین IPL تن خود، به داستان عشق خود با احمدآباد افزود.

گیل در بازی مقابل سان رایزر حیدرآباد، 101 ران از 58 توپ به دست آورد و نقش مهمی در برد 34 ران گجرات تایتانز داشت. Virender Sehwag باز کننده سابق هند بسیار تحت تاثیر عملکرد گیل قرار گرفت.

این بزرگترین فصل (در داستان عشق بین شوبمن گیل و احمدآباد) بود. ترجیح می دهم بگویم که الان ازدواج است. یک داستان عاشقانه تبدیل به ازدواج شد. انگار داشت به سطحی کاملا متفاوت برخورد می کرد. سهواگ در حالی که ضربه های گیل روی کریباز را تجزیه و تحلیل می کرد، گفت.

“ما برای مدت طولانی در مورد شوبمن صحبت کردیم. او امسال در T20Is و Tests یک صد امتیاز کسب کرده است، در ODI دو صد امتیاز دارد و اکنون نیز یک قرن در IPL کسب کرده است.

گیل تنها با 56 توپ به مرز قرن رسید و با آن به اولین صددرصد برای مدافع قهرمانان GT تبدیل شد. او تنها با 22 توپ به رکورد 50 ران رسید و سپس با وجود افتادن ویکت ها در انتهای دیگر خونسردی خود را حفظ کرد تا به علامت سه رقمی برسد.

Gill قرن ها در تست ها، ODI ها، T20Is و حتی IPL دارد. او یکی از معدود بازیکنانی است که به این موفقیت دست یافته است. او همچنین از مرز 500 ران در IPL 2023 عبور کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله