“او مغرور است…”: راشمیکا ماندانا از بازیکن کریکت و تیم مورد علاقه خود در IPL نام می برد.

لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ماه مارس با یک مراسم افتتاحیه پر زرق و برق در احمدآباد آغاز شد. راشمیکا ماندانا بازیگر محبوب یکی از ستاره های مراسم افتتاحیه بود. این بازیگر ستاره که نامی آشنا در صنایع فیلم کانادا، تامیل و تلوگو است، آهنگ سامی را از فیلم Pushpa: Rise اجرا کرد. هنگامی که او «Srivalli» از «Pushpa» و «Naatu Naatu» از آهنگ معروف «RRR» را اجرا می‌کرد، جمعیت به شدت به تشویق پرداختند. این رویداد پر ستاره همچنین با حضور Tamannaah Bhatia بازیگر و خواننده ستاره Arijit Singh برگزار شد.

حالا راشمیکا تیم IPL مورد علاقه خود را معرفی کرده است. “خب، RCB. من از بنگلور، از کارناتاکا هستم. ما “Ee Sala Cup Namde” را داریم (امسال جام مال ماست). بنابراین فکر می کنم ادامه پیدا کرد. امیدوارم امسال بتوانم بروم و یک بازی RCB را تماشا کنم.”

وقتی از او در مورد کریکت IPL مورد علاقه اش پرسیدند، او گفت: “ویرات آقا. او مغرور است. او فوق العاده است.”

رویال چلنجرز بنگلور زمانی که روز دوشنبه در IPL در لاکنو در مقابل غول‌های جنگجوی Lucknow Super Giants قرار می‌گیرد، به دنبال این خواهد بود که بیش از حد به سفارش برتر معروف خود دست بکشد. RCB برای حفظ شتاب ارائه شده توسط Virat Kohli، Faf du Plessis و Glenn Maxwell، که همگی ویکت‌ها را در هشت بازی تاکنون به دست آورده‌اند، تلاش کرده است.

با قرار گرفتن بیشتر تیم ها در جدول رده بندی، حاشیه خطا در نیمه دوم رقابت کاهش یافت.

نمی توان از کوهلی، دو پلسیس و ماکسول انتظار داشت که در هر بازی کار خود را انجام دهند و زمان آن فرا رسیده است که بازیکنانی مانند ماهیپال لومرور، شهباز احمد و دینش کارتیک قدم بردارند.

فیلدینگ و فیلدینگ نیز نیاز به بهبود دارد که خود کوهلی پس از شکست مقابل KKR به آن اشاره کرد.

کاپیتان سابق هند به هدایت تیم ادامه خواهد داد مگر اینکه دو پلسیس که به عنوان “بازیکن تاثیرگذار” مورد استفاده قرار گرفته است به آمادگی کامل برگردد.

محمد سراج بازیکن بزرگی برای RCB بوده است و نیاز به حمایت سایر بول کاران سریع دارد. هارشال پاتل وظیفه مقابله با اورهای سخت را بر عهده دارد اما مایل است نرخ اقتصادی خود را از 9.94 کاهش دهد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله