“حتی یک بار هم نتوانستم ثابت کنم…”: عرفان پاتان ستاره هندی را به دلیل عملکرد ضعیف RCB در IPL 2023 مورد انتقاد قرار داد.

تصویر فایل تیم رویال چلنجرز بنگلور.© توییتر

انتقام در ذهن بازیکنان رویال چلنجرز بنگلور زمانی خواهد بود که در بازی معکوس IPL 2023 در لاکنو به مصاف Luckow Super Giants بروند. RCB پس از شکست سخت در خانه مقابل KKR به لاکنو می آید و شکست دادن LSG در حیاط خلوت آنها کار آسانی برای RCB نخواهد بود. تیم تحت رهبری Faf du Plessis به KL Rahul & Co شکست خورد. در یک بازی پرگل در خانه

عرفان پاتان، بازیکن سابق کریکت هندی احساس می‌کند که به نظر می‌رسد RCB به سه بازیکن برتر خود وابسته است. Faf du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell. بازیکنان هندی آنها در TIPL 2023 با خفاش شلیک نکرده اند که مایه نگرانی است.

عرفان پاتان که در Star Sports Cricket Live صحبت می‌کرد، گفت: «RCB باید راه‌حلی پیدا کند: اگر KGF (کوهلی، گلن، فاف) شکست بخورد، چه کسی تیم را در آب‌های آشفته هدایت خواهد کرد. یا دینش کارتیک یا ماهیپال لومرور. ترتیب میانی RCB بسیار ضعیف به نظر می رسد. در 8 بازی اخیر، کارتیک حتی یک بار هم نتوانسته ثابت کند که تیم می تواند برای دویدن های بزرگ یا در هنگام تعقیب و گریز به او تکیه کند. مدیریت RCB باید این نقص را در ضربات خود برطرف کند.”

در همین حال، رویال چلنجرز بنگلور (RCB) روز دوشنبه Kedar Jadhav را به عنوان جانشین دیوید ویلی برای باقی مانده لیگ برتر هند (IPL) 2023 معرفی کرد. ویلی، بازیکن همه کاره از انگلیس، در این فصل چهار مسابقه برای RCB انجام داده و سه بازی را پشت سر گذاشته است. ویکت ها

Jadhav که اولین بازی خود در IPL را در سال 2010 انجام داد، تاکنون 93 بازی IPL انجام داده است و 1196 دوش به نام خود را ثبت کرده است. این راست دست که قبلاً در 17 مسابقه نماینده RCB بود، با مبلغ 1 کرور روپیه به روی تخته آورده شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله