اندی موری از مسابقات آزاد فرانسه 2023 کنار کشید: گزارش

تصویر فایل توسط اندی موری© AFP

به گزارش اسکای اسپورت، اندی موری از مسابقات آزاد فرانسه 2023 کناره گیری کرد تا برای آماده شدن برای ویمبلدون، روی فصل چمن تمرکز کند. این بازیکن 36 ساله پس از تلاش برای بازیابی بهترین فرم خود در زمین خاکی در هفته های اخیر، از قرعه کشی مقدماتی رولان گاروس خارج شد و در عوض روی یک برنامه سخت در زمین چمن پیش از ویمبلدون تمرکز خواهد کرد. موری پس از اثبات آمادگی برای به چالش کشیدن بازیکنان نخبه جهان در اوپن استرالیا در اوایل سال، برای یافتن بهترین فرم خود روی خاک خاکی تلاش کرده است.

مرد شماره یک سابق جهان پس از انجام عمل جراحی لگن در سال 2018 به دنبال بازسازی حرفه خود است. موری در فینال ATP Challenger در اوایل ماه مه تامی پل را شکست داد تا اولین عنوان خود را در هر سطحی از سال 2019 کسب کند. او پس از خروج از دور اول در مونت کارلو و اوپن مادرید رنج کشید.

در مقابل یک استادیوم مملو از جمعیت در جنوب فرانسه، اسکاتلندی از ابتدای بازی ثبات پیدا کرد و به پیروزی 2-6، 6-1، 6-2 در برابر پل در مسابقات اوپن آکس پروونس کردیت آگریکول رسید.

“این خیلی در مورد نیست [physical worries]. من معتقدم بدنم بعد از کاری که در ابتدای سال انجام دادم خوب خواهد شد. من مسابقات 5 ساعته را پشت سر هم انجام دادم و عملکرد بدنی خوبی در آن مسابقات داشتم. هیچ دلیلی وجود ندارد که این موضوع متفاوت باشد.

فقط برای اینکه ببینم بازی من کجاست. در این مرحله از حرفه من، این کار درستی است. اکنون به بدنم اعتماد دارم، اما می‌دانم که بهترین شانس من برای دویدن عمیق به احتمال زیاد در ویمبلدون خواهد بود.”

این بازیکن 36 ساله در حال حاضر تصمیم می گیرد در کدام تورنمنت شرکت کند که می تواند شامل Surbiton از 4 تا 11 ژوئن و کوئینز از 19 تا 25 ژوئن باشد. ویمبلدون از 3 جولای آغاز خواهد شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله