“نقش من در RCB دوگانه است”: کاپیتان RCB Faf du Plessis قبل از GT Clash

فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور (RCB) گفت که نقش او در این تیم دوگانه است: او تجربیات خود را به عنوان یک ضربه زن ارشد با جوانان به اشتراک می گذارد و به عنوان کاپیتان پدری برای تیم، به ویژه بازیکنان جوان است. با 702 دوش و هشت نیم قرن در 13 مسابقه، کاپیتان RCB Faf du Plessis به عنوان مثال پیشرو است و در صدر جدول ضربه زدن قرار دارد. رویکرد تهاجمی کاپیتان لحن را برای تیم جوان RCB ایجاد کرده است که درب پلی آف را می زند.

دو پلسیس که در سال 2022 به رویال چلنجرز بنگلور (RCB) پیوست، نقش چندوجهی خود را به عنوان مربی و رهبر تیم در این فصل ایفا کرده است. علاوه بر به نمایش گذاشتن مهارت های ضربتی مثال زدنی خود با ضربه چشمگیر 153.95. در آخرین قسمت از RCB Bold Diaries، دو پلسیس احساسات خود را در مورد اینکه چگونه مسئولیت پرورش بازیکنان جوان تیم را در حالی که نقش کاپیتان را ایفا می کند، بر عهده گرفت.

نقش من دوگانه است: من به عنوان یک ضربه زن سعی می کنم تا حد امکان تجربیات و دانش خود را در مورد بازی به اشتراک بگذارم، به خصوص در مورد جنبه ذهنی ضرب و شتم. به عنوان یک بازیکن جوان احساس می کردم شاید آنطور که دوست داشتم این اطلاعات را ندارم. پس بدیهی است که به عنوان کاپیتان یک نقش پدرانه، یک نقش حمایتی وجود دارد که آنها را در مراحل اولیه حرفه خود تشویق می کند. به‌عنوان کاپیتان، برای بچه‌های جوان بسیار مهم است که احساس کنند مهم نیست که چه کسی هستید، چه کار کرده‌اید، اهل کجا هستید یا چند ساله هستید، از حمایت واقعی برخوردار هستید.» یک بیانیه مطبوعاتی RCB

این بازیکن کهنه کار در فصل جاری لیگ برتر هند (IPL) همواره نقشی جسورانه ایفا کرده است که با کلاس خود برجسته است. ماهیپال لومرار در حال رشد همه جانبه RCB از کاپیتان تمجید کرد، در حالی که به این موضوع اشاره کرد که چگونه او منبع الهام برای کل تیم است.

«او بسیار آرام است. او در تصمیم گیری هایش بسیار شفاف است و از همه اعضای تیم نیز حمایت می کند. نحوه دویدن او بین ویکت ها، نحوه زمین زدن و نحوه بازی های طولانی برای تیم. لومرور گفت: مستحق اعتبار است.

مایکل بریسول، بازیکن همه کاره، جدیدترین بازیکن RCB در این فصل، فاش کرده است که چگونه تحت تاثیر اخلاق کاری استثنایی و سطح تناسب اندام فاف قرار گرفته است. “فاف یک رهبر بزرگ است. او بسیار مهربان و توجه است و می داند که چگونه بهترین ها را از بازیکنان بگیرد. او امسال باورنکردنی بوده است، در هر زمینی که در آن حضور داشته ایم امتیاز به دست آورده است، باور نکردنی است. او بهترین ورزشکار است. 38 و او به جلو ادامه می دهد. تماشای آن فوق العاده است.” بریسول اظهار داشت.

محمد سراج، بازیکن RCB که در این فصل 17 ویکت گرفته است نیز از فداکاری و تعهد فاف در سالن بدنسازی و در طول جلسات تمرین تحسین خود را ابراز کرد.

ما از نحوه کار او در باشگاه و نحوه تمرین او الهام گرفته ایم. سراج خاطرنشان کرد: فاف خوب به نظر می رسد و حتی در این سن لباس پوشیدن و تناسب اندام او باورنکردنی است.

به همین ترتیب، آکاش دیپ کاوشگر به همان اندازه مجذوب ویژگی های منحصر به فرد کاپیتان شد که او را از بقیه متمایز می کرد.

او تجربه زیادی دارد و شرایط روی زمین را درک می کند و همه چیز را بسیار ساده نگه می دارد. او آنچه را که باید انجام شود بسیار واضح توضیح می دهد و بازی با آن بسیار سرگرم کننده است. میزان انرژی و آمادگی جسمانی که در زمین دارد. آکاش دیپ گفت: باور نکردنی است.

RCB در حال حاضر با 14 امتیاز در رده چهارم جدول امتیازات IPL 2023 با هفت برد و 6 شکست قرار دارد. آنها روز یکشنبه در آخرین بازی لیگ به مصاف گجرات تایتانز خواهند رفت. اگر آنها در این مسابقه پیروز شوند، شانس آنها در پلی آف افزایش می یابد. تنها کاری که می‌توانند انجام دهند این است که امیدوار باشند هندی‌های بمبئی (MI) آخرین بازی لیگ خود را مقابل سان‌رایزرز حیدرآباد ببازند یا با اختلافی برنده شوند که تغییر زیادی در نرخ خالص ایجاد نکند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله