اندازه اینچ به سانتیمتر چطور تبدیل میشود؟

زیرا باعث راحتی و سرعت در نصب این لوله ها برای احداث یک گلخانه نیز می شود. این موضوع هزینه های گلخانه را تا حدودی کاهش می دهد. با تفسیر این موضوع می توان گفت که طول عمر لوله گالوانیزه گرم طول عمری به مراتب بیشتر از لوله گالوانیزه سرد خواهد داشت. در این حمام که دمای بسیار زیادی دارد، اتم های فلز روی مذاب شده با اتم های ورق فولادی پیوند برقرار کرده و به این ترتیب یک لایه از فلز روی بر روی ورق فولادی قرار می گیرد. نحوه تولید لوله های گالوانیزه کمان گلخانه بصورت تولید لوله سیاه از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذاب گالوانیزه روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل 70 میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد. این سه راهیها به دو دسته سه راهیهای مساوی و سه راهیهای تبدیل تقسیم بندی میشوند. همانطور که ذکر شد تمامی لوله های گالوانیزه شرکتی از لوله درزدار سیاه تولید می شوند به صورتی که لوله درزدار را به داخل باکس فلز روی مذاب کرده و فرآیند جذب فلز روی به آهن انجام می شود و تبدیل به لوله گالوانیزه می شود .

لوله گالوانیزه به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم طبق استاندارد انجام می گردد . لوله گالوانیزه که در ابعاد و سایزهای مختلف تولید و عرضه میشود،امکان ساخت آن در سایز دلخواه مشتری نیز وجود دارد.اما از آنجایی که شرکتها برای ساخت لوله گالوانیزه با سایز سفارشی مشتری هزینه بیشتری دریافت میکنند. کدام سایز از لوله گالوانیزه گلخانه ای کاربرد بیشتری دارد؟ لوله گالوانیزه عمر نسبتا طولانیتری در مقایسه با لولههای دیگر که در موارد مختلف استفاده میشوند، دارند پس شما میتوانید با خیال راحت از لوله گالوانیزه در موارد مختلف استفاده کنید و نگران خراب شدن آن در مدتزمان کوتاه نباشید. لوله گالوانیزه فنس نیز ازلحاظ سیم بندی، انواع لولههای سبک نیمه سنگین و سنگین از نظر وزن و ضخامت دسته بندی میگردد. لوله گالوانیزه سپنتا در انواع لوله های سبک نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد. همیشه از لوله های گالوانیزه برای انتقال آب استفاده میشد زیرا آنها دارای بدنه ای مقاوم هستند و مانع از زنگ زدگی می شوند، و همیشه از این لوله ها در انشعابات آب و گاز در تاسیسات یک ساختمان به کاربرده می شود. پس از اسیدشویی، زنگ آهن موجود بر سطح لوله نیز زدوده می شود.

موجود بودن انواع اتصالات برای لوله گالوانیزه گلخانه ای نیز می تواند یکی از مزایای این محصولات به شمار برود. لوله گالوانیزه کمان گلخانه در اکثر مواقع با روش گالوانیزاسیون گرم، گالوانیزه می شود. 3. پوشش روی لوله با چشم قابل رؤیت می باشد و ضخامت لایه محافظت کننده با دستگاه قابل اندازه گیری می باشد. به طور کلی این داشته از لوله ها استحکام بالایی داشته و از سیم ها و کابل ها در برابر بریده شدن و بسیاری از پدیده های خارجی دیگر، محافظت می کند. لوله گالوانیزه حصار با استفاده از مفتولهای فلزی از جنس گالوانیزه گرم یا فولاد ضدزنگ با روزنههای درون آن ساخته و تولید میشوند. از او می پرسم چطور می فهمد بخاری که به مردم میفروشد استاندارد است یا خیر، میگوید: در مغازه تست میکنیم اگر شعله آبی داشت میفروشیم اگر نداشت قطعاً آن را تعمیر میکنیم همین کنار ما در مصلی تعمیرات بخاری وجود دارد و میدهیم تا آن را سرویس کنند.

مرزبندی و ایجاد مانع بهوسیله این لولهها یکی از راه کارهای محافظتی میباشد. یکی از بهترین مزایایی که لوله های گالوانیزه داشته، روکش روی آنها می لوله گالوانیزه گلخانه باشد. از این رو شرکت های تولیدی سایزبندی لوله گالوانیزه گلخانه ای را به صورت کامل و بین 1/2 الی 4 اینچ این لوله ها را تولید و روانه بازار می کنند. لوله گالوانیزه پایه فنس به صورت تک شاخ یا جفت شاخ تولید میشوند و روی هر شاخک 3 عدد سوراخ ۶ میلی متری جهت نصب سیم خاردار و در پایین این پایهها یک صفحه به ضخامت 2 میلیمتر جهت قرار گرفتن در بتن به منظور محکم شدن متصل شده است. این حمام مذاب پیوند متالورژی بین روی و فلز دریافت کننده را آغاز می کند. زیرا روکش روی می تواند عمر این لوله ها را بسیار بیشتر نماید. لازم به ذکر است که در فرآیند آبکاری گرم، عمق فلز روی بر روی ورق فولادی به ۷۰ میکرون می رسد. بسته بندی لوله گالوانیزه بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.