آموزش سیم پیچی ⚡[ 100% عملی ] آموزش سیم پیچی آرمیچر : فنی سازان

اما این درآمد نصیب افرادی می شود که از تخصص و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشند. در این مرحله سیمهای سوخته را از داخل شییارهای هسته استاتور در می آوریم. تعداد دور هر کلاف-گام قطبی-تعداد مسیر های جریان در صورت دی سی بودن موتور-اندازه کلافها وقطر سیم را مشخص می کنیم.همه این اطلا عات از سیم پیچی استاتور که هنوز سیمهای سوخته در داخل شیارهای آن قرار دارد بدست می آید.و با دسترسی به این اطلاعات جدول شماره یک را تکمیل می کنیم و دیاگرام سیم بندی استاتور را در کارت شناسایی موتور رسم می نمایم. پس از کسب مهارت های لازم در تعمیرات نرم افزار و سخت افزار گوشی دو حالت برای شما وجود دارد. برای فعالیت حرفه ای به عنوان یک سیم پیچ کار می بایست علاوه بر کسب تخصص ها و مهارت های مورد نیاز این شغل، مدرک معتبر سیم پیچی نیز دریافت نمایید. ضریب كوتاهی گام چنانچه در گام كسر مزایای آن بیان شد موتورها معمولا با گام كسری سیم پیچی می شوند و چون نیروی محركه از جمع برداری بدست می آید لذا كمتر از مقدار جبری آن خواهد شد و برای جبران این منظور ضریب كوتاهی گام را در محاسبه تعداد دور در نظر میگیرند و اگر درجه كوتاهی گام را بیان كند و زاویه الكتریكی بین دو را در سیم پیچی گام كوتاه نشان دهد ضریب كوتاهی گام بصورت زیر آنچه در گام كسری گفته شد نوشته می شود.

F فركانس شبكه و مقدار ثابت می باشد در فرمول شماره 2 و و اگر محاسبه كنیم از قطر تئوری تعداد كل دور بدست می آید. به طول شیار 6الی10میلی متر اضافه می کنیم و اندازه طول جدید و سطح داخلی شیار را بروی کاغذ پر شمان یا فیلم رادیو لوژی خام پیاده می کنیم.یک نمونه از این اندازه را می بریم وسپس مطابق شکل زیر کاغذ یا فیلم را با دستگاه لبه خم کن و یا با دست لبه های کاغذ یا فیلم را از طرفین به طور مساوی خم می کنیم.حال کاغذ یا فیلم فرم داده شده را داخل یکی از شیارها قرار می دهیم اگر عایق بدست آمده به طور کامل شیار را تحت پوش قرار دهد و لبه های آن به طور مساوی از دو طرف شیار بیرون آمده باشد.از روی همین عایق به تعداد شیارها برش و فرم می دهیم. پس از قرار دادن بازوها در داخل شیارها روی بازو ها را با کاغذ پرشمان یا فیلم رادیولوژی می پو شانیم تا سیمها در داخل شیار محکم شوند و از آموزش سیم پیچی الکتروموتور سه فاز شیار بیرون نزنند. حال یک تکه سیم برداشته واز دو شیاری که کلاف درآن قرار می گیرد عبور داده و سیم را مطابق با شیار ابتدا و انتها به بدنه استاتور فرم داده و دو سر سیم را به همدیگر گره می زنیم .بعد از گره زدن سیم را که به صورت حلقه در آمده است را از داخل دو شیار بیرون می آوریم حلقه درست شده اندازه کلاف ما می باشد .

در این مرحله جدول شماره یک را تکمیل می کنیم. ما برای افرادی که به دنبال توسعه خود در صنعت تعمیر تلفن های هوشمند و تبلت ها هستند و یا به دنبال تکمیل منبع اصلی درآمد خود هستند ، بستری را فراهم کرده ایم تا به تخصص های لازم در این زمینه برسند. شکل هاى زیر نحوه ى اتصال ستاره را به صورت مدارى و روى تخته کلم موتور نشان مى دهند. سپس قسمتهای لاک برداری شدهء سیمه را مطابق شکل زیر به هم ارتباط می دهیم . چون جمع برداری از جمع جبری کمتر است، لذا نیروی محرکه موتور در سیم بندی گام کسری کاهش می یابد و توان موتور کاهش می یابد.به همین دلیل برای جبران کاهش نیروی محرکه، تعداد دور کلاف های موتور را به تناسب کوتاهی گام تقویت می کنند. برای آشنایی با نقشهکشی مدارهای برقی که گام اولیه و مهم تابلو سازی برق صنعتی است، پیشنهاد میکنیم به آموزش اصول نقشه کشی برق صنعتی با ای پلن ePLAN فرادرس مراجعه کنید. اندازه کلا فها را که قبلا در شناسه موتور در قسمت گام قطبی و محیط هر کلاف به دست آورده ایم بر روی قالب های متحد المرکز یا کلاف مساوی پیاده می کنیم و با توجه به دور هر کلاف و قطر سیم مربوطه و با مراجعه به اطلاعات کارت شناسایی کلاف را آماده می کنیم یک نمونه قالب کلا مساوی د ر شکل زیر مشاهده می کنید.

اگر قصد ورود به شغل سیم پیچی را دارید و می خواهید به یک سیم پیچ حرفه ای تبدیل شوید خوب است بدانید که مهارت، مشتری مداری و تبلیغات از مهم ترین نکات برای موفقیت در این شغل می باشد. این نقشه نشان میدهد که سیمپیچهای استاتور چگونه به یکدیگر متصل میشوند. در صورتی که دوره سیم پیچی را در آموزشگاه معتبری سپری کرده باشید می توانید مدرک تایید شده فنی حرفه ای دریافت کرده و آموزشگاه شما را برای دریافت مدرک رسمی فنی حرفه ای شما را به این سازمان معرفی می کند. بنابراین در صورتی که قصد ورود به بازار کار این شغل را دارید در قدم اول بهترین آموزشگاه سیم پیچی را شناسایی کرده و در دوره های آموزش سیم پیچی موتور آن ثبت نام نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی مهم ترین نکات برای موفقیت در بازار کار سیم پیچی بپردازیم، با ما همراه باشید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آموزش سیم پیچی آرمیچر سنگ فرز ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.