ام اس دونی پس از فینال IPL 2023 از دادن امضای خود به دیپاک چهار در تبادل نظر خنده دار خودداری کرد.

دیپاک چهار پس از اینکه چنای سوپر کینگز موفق شد گجرات تایتانز را شکست دهد و رکورد پنجمین عنوان قهرمانی لیگ برتر هند (IPL) را در روز سه شنبه در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد به دست آورد، لحظه ای سرگرم کننده را با کاپیتان ام اس دونی به اشتراک گذاشت. تا پایان بازی تلخ بود زیرا بازی تا آخرین توپ پیش رفت و تلاش ویژه راویندرا جادجا برای کسب پیروزی برای تیمش لازم بود. در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی دست به دست شد، چهار در حال نزدیک شدن به دونی برای گرفتن امضا بود اما این جانباز به او خندید و به شوخی حاضر نشد پیراهنش را امضا کند. دهنی را می‌توان دید که در مورد صید از دست رفته چهار اشاره می‌کند. چهار مدام از دونی امضا می خواست و بعد از دقایقی دونی لبخندی زد و قبل از قبول درخواست او را در آغوش گرفت.

چنای سوپر کینگز با پیروزی پنج ویکت مقابل گجرات تایتانز در روز دوشنبه در یک جدال پرتنش اما هیجان انگیز در سطح بالا به پنجمین عنوان قهرمانی لیگ برتر هند دست یافت.

B Sai Sudharsan 96 گل از 47 توپ به ثمر رساند در حالی که گجرات تایتانز 214 گل را در چهار توپ پس از اینکه از او خواسته شد ابتدا ضربه بزند به ثمر رساند. با تعیین هدف اصلاح شده 171 در 15 اور پس از اینکه باران بازی را در اوایل دور دوم فینال قطع کرد، که به دلیل بارش شدید باران به یک روز رزرو موکول شد، CSK وظیفه را در آخرین توپ در ورزشگاه مملو از نارندرا مودی انجام داد. می تواند آخرین بازی ماهندرا سینگ دونی افسانه ای در لیگ T20 باشد.

!

دو شات کمال و آرامش!

طراحی شده توسط Ravindra Jadeja #TATAIPL | #نهایی | #CSKvGT pic.twitter.com/EbJPBGGGFu

– لیگ برتر هند (@IPL) 29 مه 2023

راویندرا جادجا در دو توپ آخر ضربه شش و چهار ضربه ای به موهیت شارما زد تا برای CSK برنده شود.

پیش از این، GT با 67 دوش در 7 اور شروع به کار کرده بود.

در حالی که گیل توسط Jadeja ستاره دار بازوی چپ با یک توپ 20 توپ 39 به عقب فرستاده شد، ساها 54 توپ را از 39 توپ به دست آورد تا پایه ای قوی برای یک مجموع بزرگ ایجاد کند.

ساها توسط ویکت بان دیپاک چهار اخراج شد، که وقتی اعتصاب در 3 بود، گیل را رها کرد.

سودارسان که اخیراً در فرم خوبی نیز به سر می‌برد، با ضربه تاول‌آمیز خود شش شش شش و هشت چهار ضرب کرد.

توشار دشپنده در چهار اور خود 56 دوش را واگذار کرد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله