امان خان با گرفتن یک دست برای RCB در IPL 2023 همه را شگفت زده می کند.

امان خان با یک شکار غواصی فوق‌العاده یک دست همه را متحیر کرد تا فاف دو پلسیس خطرناک را در جریان رویارویی لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین دهلی کپیتالز و رویال چلنجرز بنگلور در بنگلور در روز شنبه رد کند. فاف انتظار داشت لمس خارق‌العاده‌ای داشته باشد زیرا در سه اور اول بر توپ‌گیران تسلط داشت. در اوور ششم، کاپیتان RCB از چین بیرون آمد تا بار را از میچل مارش تا وسط ویکت بردارد. با این حال، ارتباط آن‌طور که او امیدوار بود خوب نبود و امان یک تلنگر عالی به سمت راست خود انجام داد تا بتواند این بازی را تکمیل کند و به پایتخت دهلی دستیابی به موفقیت بسیار مورد نیاز را بدهد.

دیوید وارنر، کاپیتان دهلی کاپیتالز، برنده بازی شد و تصمیم گرفت ابتدا به میدان برود.

RCB در رده هشتم قرار دارد و دهلی کپیتالز در رده آخر قرار دارد زیرا در یک مسابقه پیروز نشده است. بنابراین هر دو برای افتخار خود بازی خواهند کرد و در جدول بالاتر خواهند رفت.

RCB یک تغییر در ترکیب با Wanindu Hasaranga به جای دیوید ویلی ایجاد کرد. در تیم دی سی، میچل مارش جایگزین رومن پاول شد.

وارنر، کاپیتان دهلی کاپیتالز در حین بازی گفت: “ما اول کاسه بازی می کنیم. سطح فوق العاده به نظر می رسد، به کارکنان احترام می گذاریم. این تقریباً یک برد است و حرکت از آنجا ناشی می شود. ما نمی خواهیم ویکت ها را در پاورپلی از دست بدهیم. ما تغییر کرده ایم مارش جایگزین پاول می شود.

فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور در حین بازی گفت: “این کار را انجام می دهم. امیدوارم در اینینگ های دوم بیاید. در مجموع یک ویکت خوب باقی می ماند. برای من و ویرات مهم است که شرایط را زود ارزیابی کنیم. دشوار است. برای دفاع در اورهای مرگ. ما در زمین خودمان به عنوان یگان ضربه زنی خوب عمل کرده ایم. شما باید بهترین ضربه زن و توپ گیر خود را انتخاب کنید. هاسارانگا به جای ویلی وارد می شود.”

پایتخت دهلی (بازیکن یازدهم): دیوید وارنر (ج)، میچل مارش، یاش دول، مانیش پاندی، آکسار پاتل، امان حکیم خان، لالیت یاداو، آبیشک پورل (دوزش)، کولدیپ یداو، هنریش نورجه، مستفیزر رحمان

رویال چلنجرز بنگلور (بازیکن یازدهم): ویرات کوهلی، فاف دو پلسیس (ج)، ماهیپال لومرار، گلن ماکسول، شهباز احمد، دینش کارتیک (وزن)، وانیندو هاسارانگا، هارشال پاتل، وین پارنل، محمد سراج، ویجیکومار ویشاک

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله