“کلکته، من تو را دوست دارم”: کریس گیل آواتار جدیدی برای سال نو بنگالی می‌گذارد. نگاه کن

کریس گیل آواتار بنگالی خود را نشان می دهد.© توییتر

کریس گیل یک سرگرم کننده در داخل و خارج از زمین است. مهارت های فوق العاده او در ضربات قدرتی او را به یکی از اولین سوپراستارهای کریکت T20 تبدیل کرد. او دارای چندین رکورد در فرمت از جمله بالاترین امتیاز فردی در فرمت 175* است. کریس گیل، ستاره رویال چلنجرز بنگلور، در مقابل تیم منحله پونا واریورز هند در IPL 2013، تنها 66 توپ 175* را با 13 چهار و 17 شش توپ شکست تا RCB را به نتیجه 263/5 برنده مسابقه برساند. PWI در پاسخ فقط توانست امتیاز 133/9 را بگیرد.

این بالاترین امتیاز فردی در کریکت T20 تا به امروز است. این نه تنها یکی از مهم‌ترین ضربه‌های گیل است، بلکه دلیل این است که میلیون‌ها طرفدار RCB با وجود کسب عنوان IPL به تیم خود می‌مانند: سرگرمی خالصی که ستاره‌های مورد علاقه‌شان به تلویزیون‌هایشان آورده است. گیل اکنون به عنوان یکی از مفسران متخصص جیو سینما در IPL 2023 حضور دارد. روز شنبه، او با تبریک سال نو بنگالی، جنبه متفاوتی از خود را نشان داد. “Ami Chris Gayle. سلام کلکته. Subho Nababorsho. Kolkata, ami tomay bhalobashi (من کریس گیل هستم، سال نو مبارک. کلکته، دوستت دارم).”

کریس گیل و AB de Villiers از طرفداران زیادی در هند برخوردار هستند و این تا حد زیادی به دلیل مشارکت آنها در فرانچایز لیگ برتر هند (IPL) رویال چلنجرز بنگلور است. بنابراین جای تعجب نیست که طرف این دو ستاره را به عنوان دو نفر اول وارد تالار مشاهیر خود نامید. رئیس رسمی فرنچایز ویدیویی را در توییتر منتشر کرد که در آن مایک هسون، مدیر کریکت و کاپیتان سابق ویرات کوهلی همچنان بازیکنان بزرگی را وارد تالار مشاهیر می‌کنند.

AB de Villiers از سال 2011 تا 2021 بخشی جدایی ناپذیر از RCB بود، در حالی که گیل، batsman افتتاحیه هند غربی به مدت شش سال در این فرنچایز بود.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله