اظهارات بزرگ کاپیتان سابق هند: “سانجو سامسون همان ویژگی های ام اس دونی را دارد”

عکس فایل MS Dhoni (سمت چپ) و Sanju Samson.© BCCI

کاپیتان سابق هند راوی شاستری شباهت هایی بین کاپیتانی سانجو سامسون و ام اس دونی پیدا کرد. شاستری معتقد است که ویژگی های رهبری سامسون شبیه به دونی است. این بازیکن سابق هندی از سامسون به دلیل رفتار “آرام و متین” او تمجید کرد. در حال حاضر، سامسون و دونی هر دو در IPL 2023 بازی می‌کنند. در حالی که جوان‌تر تیم راجستان رویالز را رهبری می‌کند، بزرگ‌تر هدایت سوپر کینگز چنای را بر عهده دارد. Dhoni از سال 2008 هدایت CSK را بر عهده داشت، اما سامسون قبل از IPL 2021 باتوم RR را دریافت کرد.

شاستری به ESPN Cricinfo گفت: «سانجو همان ویژگی‌های MS Dhoni را دارد.

من چیز زیادی از او ندیده ام، یا آنچه از او دیده ام، بسیار آرام و خونسرد است. اگرچه او این را نشان نمی دهد، اما ارتباط خوبی با بازیکنانش برقرار می کند. من فکر می کنم هرچه بیشتر کار را انجام دهد، با تجربه بیشتر یاد می گیرد.”

RR پنج بازی از هشت مسابقه ای که تاکنون در IPL 2023 انجام داده است را برده است. در آخرین بازی خود، این تیم چنای سوپر کینگز را با 32 ران شکست داد و به زنجیره دو بازی باخت خود پایان داد. آنها در پیگیری نتایج نهایی متحمل شکست شده اند.

شستری احساس می کند که سانجو از عملکرد این تیم در طول دو شکست راضی نبود.

سانجو رهبری غریزی دارد. اما شما همچنین می توانید ببینید که او در دو بازی اخیر زیر آن پوست خوشحال نبود. اگرچه او این را نگفته است، اما از کناره ها می توان فهمید که از تلاش های ضربتی آنها ناراضی است، زمانی که آنها می توانستند بازی را ببرند. حداقل یک بازی برای گرفتن وجود داشت.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله