تماشا کنید: داور بازی PAK مقابل نیوزلند را به دلایل غیرعادی متوقف کرد. توییتر مات و مبهوت است

این یک لحظه شرم آور برای کریکت پاکستان بود زیرا دومین ODI بین پاکستان و نیوزیلند به دلیلی بسیار غیرمعمول لغو شد. فقط یک مسابقه بود که مسئولان داخل زمین متوجه شدند که اندازه دایره 30 قدم نادرست است. این مسابقه که در راولپندی برگزار می شد، در حالی متوقف شد که داوران با کمک داوران زمینی دایره را اصلاح کردند. بر اساس گزارش رسانه‌های پاکستانی، قاضی عالیم دار مسئولیت تصحیح اندازه‌گیری‌ها را بر عهده گرفت و مسافت را در پله‌ها اندازه‌گیری کرد.

این حادثه بحث های گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت و کاربران پاسخ های خنده داری دادند. در اینجا تعدادی از توییت ها آمده است –

کاپیتان پاکستان بابر اعظم برنده شد تا نیوزیلند را به دومین مسابقه یک روزه بین المللی روز شنبه در راولپندی بفرستد.

تیم میزبان که روز پنجشنبه اولین ODI را با پنج ویکت به دست آورد، سه تغییر را انجام داد و احسان الله 20 ساله اولین بازی خود را در ODI انجام داد.

همچنین اسامه میر، نوازنده پا و عبدالله شفیق، سه گانه ای که جایگزین شاهین شاه افریدی، شاداب خان و شان مسعود شده است، نیز در این فهرست حضور دارند.

گردشگران همچنین دو تغییر ایجاد کردند و آدام میلن و بلر تیکنر جای خود را برای جیمز نیشم و هنری شیپلی باز کردند.

بازی های باقی مانده از سری پنج بازی ODI در روزهای 3، 5 و 7 می در کراچی برگزار می شود.

پاکستان: بابر اعظم (کاپیتان)، فخار زمان، حارث رئوف، امام الحق، محمد نواز، محمد رضوان، نسیم شاه، آقا سلمان، عبدالله شفیق، احسان الله، اسامه میر.

نیوزلند: تام لتهام (کاپیتان)، چاد بووز، مارک چپمن، مت هنری، هنری شیپلی، داریل میچل، هنری نیکولز، راچین راویندرا، ایش سودی، جیمز نیشام، ویل یانگ

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله