اشتباه بزرگ! چنای سوپر کینگز vs GT IPL 2023 فینال دیپک چهار کاسه فرم شوبمن گیل. نگاه کن

شوبمن گیل، بازکننده گجرات تایتانز، در فینال لیگ برتر هند (IPL) که در حال انجام است، زمانی که دیپاک چهار بازیکن چنای سوپر کینگز (CSK) با بولینگ در یک پای مربعی عقب نشسته بود، مهلت زیادی دریافت کرد. برای دومین بار در همین تعداد سفر، حریف فرصتی عالی برای خلاص شدن از شر گیل خوش فرم، که در هر یک از دو اینینگ آخر قرن ها گلزنی کرد، داشت. گیل برای 3 ضربه می زد که چهار فرصت آسانی برای او فراهم کرد. این حادثه در جریان توپ چهارم اور دوم توسط توشار دشپنده رخ داد.

جالب اینجاست که در Qualifier 2، تیم دیوید از سرخپوستان بمبئی نیز در حالی که گیل در حال ضربه زدن به 3 بود، یک ویکت انداخت.

با این حال، شادی گیل کوتاه مدت بود زیرا Dhoni ناگهان او را در 39 در یک لحظه اخراج کرد.

پیش از این، MS Dhoni، کاپیتان CSK، برنده بازی شد و تصمیم گرفت در برابر قهرمانان فعلی بازی کند.

CSK به دنبال کسب پنجمین عنوان IPL خود خواهد بود در حالی که مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز به دنبال تبدیل شدن به سومین تیمی است که پیاپی عناوین IPL را کسب می کند.

پیش از این، فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین قهرمان چهار دوره چنای سوپر کینگز (CSK) و مدافع عنوان قهرمانی GT به دلیل بارش طولانی مدت در احمدآباد به تعویق افتاد.

“اگر باران ببارد ابتدا بولینگ خواهیم کرد. دیروز در رختکن بودیم. به عنوان یک بازیکن کریکت شما همیشه می خواهید بازی کنید. تماشاگران بیشترین تاثیر را دارند. امیدوارم بتوانیم آنها را سرگرم کنیم. زمین برای مدتی تحت پوشش بوده است. مدت طولانی است، اما زمین در طول تورنمنت خوب رفتار کرده است. بسیار خوشحالم که ما یک بازی 20+ را انجام خواهیم داد. این عدالت را در مورد تورنمنتی مانند این است. همان تیم.”

“اول هم می‌توانستم ضربه بزنم، اما قلبم می‌خواست ضربه بزنم، بنابراین مهم نیست که پرتاب را از دست بدهم. ما گفتیم که این چیزی خارج از کنترل ماست (آب‌وهوا). هر تیمی بهتر بازی کند جام را می‌برد. من دوست دارم بچه‌ها را نگه دارم. آرام است و آنها به من پول می دهند. این یک مسیر مسطح است (او با زمین چه کار می کند؟). همان تیم.”

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله