فینال IPL 2023: MS Dhoni دلیل اصلی انتخاب بولینگ مقابل گجرات تایتانز را فاش می کند

MS Dhoni، کاپیتان چنای سوپر کینگز (CSK) برنده بازی شد و تصمیم گرفت روز دوشنبه در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد در فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023، مقابل مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز (GT) بازی کند. چنای به دنبال کسب پنجمین عنوان IPL خود خواهد بود در حالی که مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز به دنبال تبدیل شدن به دومین تیمی است که عناوین پیاپی IPL را کسب می کند. پیش از این، به دلیل بارش مداوم باران در احمدآباد، فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین قهرمان چهار دوره قهرمانی چنای سوپر کینگز (CSK) و مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز (GT) که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود، به تعویق افتاد. یک روز رزرو شده در دوشنبه

“اگر باران ببارد ابتدا بولینگ خواهیم کرد. دیروز در رختکن بودیم. به عنوان یک بازیکن کریکت شما همیشه می خواهید بازی کنید. تماشاگران بیشترین تاثیر را دارند. امیدوارم بتوانیم آنها را سرگرم کنیم. زمین برای مدتی تحت پوشش بوده است. مدت طولانی است، اما زمین در طول تورنمنت خوب رفتار کرده است. بسیار خوشحالم که ما یک بازی 20+ را انجام خواهیم داد. این عدالت را در مورد تورنمنتی مانند این است. همان تیم.”

“اول هم می‌توانستم ضربه بزنم، اما قلبم می‌خواست ضربه بزنم، بنابراین مهم نیست که پرتاب را از دست بدهم. ما گفتیم که این چیزی خارج از کنترل ماست (آب‌وهوا). هر تیمی بهتر بازی کند جام را می‌برد. من دوست دارم بچه‌ها را نگه دارم. آرام است و آنها به من پول می دهند. این یک مسیر مسطح است (او با زمین چه کار می کند؟). همان تیم.”

چنای سوپر کینگز (بازیگر یازدهم): روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا راهانه، معین علی، آمباتی رایودو، راویندرا جادجا، ام اس دونی (و/ج)، دیپاک چهار، ماتیشا پاتیرانا، توشار دشپانده و ماهیش تکشانا.

گجرات تایتانز (بازیکن یازدهم): وریدیمن ساها (و)، شوبمن گیل، سای سودارسان، هاردیک پاندیا (ج)، ویجی شانکار، دیوید میلر، راهول تواتیا، راشد خان، محیط شارما، نور احمد و محمد شامی.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله