اسپرز برای حفظ منچستریونایتد می‌جنگد، نیوکاسل با اورتون 4 امید را تقویت می‌کند

تاتنهام روز پنجشنبه با دو گل شکست منچستریونایتد را به تساوی 2-2 رساند تا نیوکاسل در لیگ قهرمانان اروپا با شکست 4-1 اورتون را به پایان برساند. اسپرز روز یکشنبه با نتیجه 6-1 توسط نیوکاسل شکست خورد و به دوره چهار بازی کریستیانو استلینی به عنوان سرمربی موقت پایان داد. در بازی اول سرمربی موقت رایان میسون در حالی که یونایتد در نیمه اول با نتیجه 2-0 پیش بود، اوضاع از بد به بدتر شدن تهدید می کرد. جیدون سانچو تنها پس از هفت دقیقه دروازه را باز کرد تا اینکه مارکوس رشفورد پس از سوختن را روشن کرد تا اریک دایر را شکست دهد و بیست و نهمین گل فصل خود را به ثمر برساند.

اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد اعتراف کرد: «فکر نمی‌کنم برای 90 دقیقه آنقدر خوب بودیم. بعد از استراحت باید یک گل دیگر می زدیم.

در میان علاقه شیاطین سرخ به بهترین گلزن تاریخ اسپرز، هواداران یونایتد با شعارهای “هری کین، در ژوئن می بینمت” به حمایت خانگی طعنه زدند.

اما تاتنهام در نهایت تلاش کرد تا شانس خود را برای صعود به اروپا در فصل آینده افزایش دهد.

پدرو پوررو با یک ضربه قدرتمند مبلغ عقب افتاده را کاهش داد تا اینکه کین در 11 دقیقه باقیمانده سان هیونگ مین را به تساوی بکشاند.

میسون گفت: «من فکر می‌کردم در نیمه دوم فوق‌العاده بودیم و شخصیتی که بعد از دو گل در یکشنبه گذشته نشان دادیم.

امیدوارم هواداران ببینند که ما امروز یک تیم بودیم و برای هم دویدیم. می‌توانستیم در نیمه دوم خیلی بیشتر گل بزنیم.»

این امتیاز اسپرز را به رده پنجم بازگرداند، اما آنها همچنان با یونایتد رده چهارمی که دو بازی پیش رو دارند شش امتیاز فاصله دارند.

نیوکاسل با دو گلی که کالوم ویلسون در گودیسون پارک به ثمر رساند، فاصله 8 امتیازی را برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر و حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده باز کرد.

مردان ادی هاو در تلاش برای یافتن ریتم خود قبل از استراحت بودند، اما به لطف پایان غارتگرانه ویلسون پس از اینکه جردن پیکفورد شکست جولینتون را متوقف کرد، پیش افتادند.

– “حق را بدست آورید” –

سپس نیوکاسل در 20 دقیقه پایانی با ضربه سر جولینتون کنار رفت، ویلسون گوشه بالایی را پیدا کرد و سپس حرکت پر شور الکساندر ایساک باعث ایجاد جیکوب مورفی شد.

هاو گفت: “شما در نیمه دوم ما را در بهترین حالت خود دیدید و در مقابل دروازه بسیار بالینی بودیم.”

اعتماد به نفس وجود داشت و این در نیمه دوم مشهود بود. ما باید حق را کسب می کردیم تا به این نقطه برسیم.”

حرکت مخفیانه دوایت مک نیل در گوشه ای برای اورتون که همچنان در منطقه سقوط باقی مانده است، تسلی ناچیزی بود.

تنها ساوتهمپتون است که تافی ها را در انتهای جدول نگه می دارد و آنها پس از شکست خانگی 1-0 مقابل بورنموث، اکنون 6 امتیاز فاصله دارند.

مارکوس تاورنیه تنها گل را در سنت ماری به ثمر رساند تا گیلاس را به رده چهاردهم برساند و هفت امتیاز از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

ساوتهمپتون فکر می کرد که در دقیقه 89 به شکلی دراماتیک به تساوی رسیده است، اما چه آدامز پس از بررسی VAR به دلیل آفساید کنار گذاشته شد و قدیس ها را به قهرمانی فصل بعد نزدیک کرد.

روبن سلز، سرمربی ساوتهمپتون گفت: “فکر نمی کنم ما به اندازه کافی خوب بودیم.” تا زمانی که گل نخوردیم در بازی نبودیم.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله