“دیدن…”: نیراج چوپرا به اعتراضات کشتی گیران در میان #MeToo Row واکنش نشان داد

تعدادی از کشتی‌گیران برجسته هندی به خیابان‌های جانتار مانتار در دهلی نو آمدند و خواهان اجرای عدالت برای اتهامات #MeToo علیه رئیس فدراسیون کشتی هند بریج بوشان شاران سینگ شدند. این دومین باری است که کشتی گیران مجبور می شوند به خیابان ها بیایند و خواستار اقدام علیه رئیس WFI به اتهام آزار جنسی چند کشتی گیر زن شوند. با ادامه اعتراضات، نیراج چوپرا «پسر طلایی» هندی در توییتر از مقامات خواست تا در این زمینه اقدام سریعی انجام دهند.

این پرتاب کننده نیزه در توییتر خود اعتراف کرد که دیدن کشتی گیرانی که برای عدالت خواهی به خیابان ها می آیند، قلب او را می شکند. او نوشت:

“از دیدن ورزشکاران ما در خیابان ها که خواستار عدالت هستند، آزارم می دهد. آنها برای نمایندگی ملت بزرگ ما تلاش کرده اند و باعث افتخار ما هستند. ما به عنوان یک ملت مسئولیت داریم که از تمامیت و کرامت هر فرد، چه ورزشکار و چه غیر ورزشکار محافظت کنیم. این یک موضوع حساس است و باید بی طرفانه و شفاف با آن برخورد شود.

مقامات مربوطه باید برای اطمینان از اجرای عدالت اقدام سریع انجام دهند.»

کشتی گیران آس هندی مانند وینش فوگات، ساکشی مالیک، باجرانگ پونیا و بسیاری دیگر از کشتی گیران در تظاهرات علیه رئیس WFI شرکت می کنند.

پیش از این، آبیناو بیندرا دارنده مدال طلای المپیک، روز چهارشنبه با توئیتی تند از کشتی گیران در اعتراض آنها حمایت کرد.

ما به عنوان ورزشکار، هر روز سخت تمرین می کنیم تا کشورمان را در صحنه بین المللی معرفی کنیم. بیندرا در توییتی نوشت: عمیقاً نگران این هستم که ببینم ورزشکاران ما احساس می کنند باید در خیابان ها علیه ادعاهای آزار و اذیت توسط اداره کشتی هند اعتراض کنند.

“قلب من برای همه کسانی است که آسیب دیده اند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که به این موضوع به درستی رسیدگی شود تا نگرانی های ورزشکاران شنیده شود و عادلانه و مستقل با آن برخورد شود. این حادثه نیاز اساسی به یک مکانیسم حفاظتی مناسب را نشان می‌دهد که بتواند از آزار و اذیت جلوگیری کند و عدالت را برای افراد آسیب دیده تضمین کند. ما باید برای ایجاد محیطی امن و مطمئن برای همه ورزشکاران تلاش کنیم تا بتوانند در آن شکوفا شوند.”

کشتی گیران در چهار روز گذشته در محل تجمع اعتراضی می خوابند و تمرین می کنند.

گراپلرها در روز چهارشنبه در Jantar Mantar در پایتخت ملی راهپیمایی با شمع برگزار کردند و به اعتراض خود علیه فدراسیون کشتی هند (WFI) و رئیس آن Brijbhushan Sharan Singh ادامه دادند. وینش فوگات، باجرنگ پونیا و ساکشی مالک در راهپیمایی شمع زنی حضور داشتند.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله

وینش فوگات باجرنگ پونیا نیراج چوپرا تقلا