استرالیا A مقابل هند A: آیا Pukowski Kartik به Bouncer برخورد می کند ، از دومین بازی تدارکاتی قبل از سری هند خارج می شود


بیتمن استرالیایی که ویل پوکوفسکی احتمالاً در انتظار اولین تست خود مقابل هند است ، پس از برخورد با کلاه ایمنی کارتیک کششی در هنگام گرم شدن مقابل “هند A” در سیدنی در روز سه شنبه دچار ضربه مغزی شد و از شروع دور دوم محروم شد. 11 دسامبر گزینه مناسبی برای افتتاحیه این سریال در نظر گرفته شد که از 17 دسامبر در آدلاید آغاز شد و دیوید وارنر به دلیل آسیب دیدگی اخراج شد. پوکوفسکی هنگام تحویل گرفتن از تراست در سیزدهم به 23 ضربه برخورد کرد. برای ارسال دوم استرالیا A

بوق تجاری

پزشک گروه جان اورچارد گفت: “ویل علائم ضربه مغزی خفیفی داشت ، اما او بدون کمک توانست زمین را ترک کند.” کریکت.com.au.

“او در مطب پزشکی ما نظارت می شد و می توانست آزادانه با کارمندان و هم تیمی ها و همچنین با خانواده از طریق تلفن ارتباط برقرار کند.

وی افزود: “ویل در تیم ملی استرالیا باقی خواهد ماند ، اما در مسابقه تور سه روزه برابر هند در SCG بازی نخواهد کرد.”

پوکوفسکی ضربه ای به جلوی تجهیزات محافظتی وارد کرد و او به زانو افتاد و قبل از اینکه وقت ترک زمین را داشته باشد ، چند دقیقه در آنجا ماند.

تیم افتتاحیه 22 ساله بلافاصله یک تیم پزشکی حضور داشت ، حتی اگر خفاش را رها کرد و برای چند دقیقه در دامان خود در زمین ماند.

قرار گرفتن در معرض یک س questionال در مورد آمادگی او برای اولین آزمایش ایجاد کرد ، اما کریکت استرالیا تأیید کرد که پس از مراجعه توسط دکتر تیم جان اورچارد می تواند راه برود.

بوکوفسکی با تحریک شریکی که جو برنز را در اولین آزمایش روز / شب در آدلاید اوال کشف کرد ، در کار خود با ضربه مغزی روبرو شد.

استرالیا A با پیگیری یک گل از 131 دوش ، در یکی از 15 شوت قبل از اینکه مسابقه در روز سوم و آخرین روز گرم شدن در بیضی درمومین با تساوی به پایان برسد ، به 52 رسید.

بالا رفته

استرالیا گفت: “او اطراف است ، اطراف صحبت می کند.” Stacky را بعد از کنده ها علامت گذاری کنید.

وی اضافه كرد: “پزشك بدیهی است كه 24 ساعت آینده او را زیر نظر خواهد گرفت. اما او در رختكن است و به نظر می رسد كه تا كنون خوب است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله