استرالیا در مقابل هند برای 2 امتیاز ارتقا یافته 2 T20I T20 1 زنده


تیم ویژه ای از کارشناسان در Sports.NDTV.com نتایج ، نتایج کریکت ، به روزرسانی مسابقات را به شما ارائه می دهند. بعد از 1.2 فریم ، استرالیا 14/0. همچنین به روز رسانی نقشه زنده استرالیا در برابر هند موجود است. این بستر مناسب برای دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود در استرالیا در برابر هند 2020-21 است. بتمن ها و بولینگ های مورد علاقه خود را از طریق مسابقه امروز استرالیا – هند 2020-21 دنبال کنید ، نظرات خود را در مورد گلها ، استرالیا در مقابل هند ، استرالیا در مقابل هند ، امتیاز استرالیا در مقابل هند. هیجان استرالیا در برابر هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی مسابقات را در زمان واقعی دنبال کرده و کریکت را از طریق سیستم ما ارزیابی کنید.

1.1 فریم (1 اجرا)
در طول یک اجرا ، بتسمن به چین بر می گردد و یک بار آن را در وسط ویکت پیش می برد.

چه کسی از انتهای دیگر کاسه می زند؟

0.6 بیشتر (0 راه اندازی)
نکته تا انتها برای استرالیا بسیار خوب است. عزیز شروع از چهار. آخرین توپ دراز است ، وید عقب می ماند و آن را روی پای خود مسدود می کند.

0.5 بیش از (4 اجرا)
چهار از طریق پوشش ها سوراخ شده است! یک شروع درخشان از وید. چهار به طور کامل به خیابان می رود ، وید آن را از میان پوشش ها آغشته می کند ، و او با سرعت به طرف حصار می رود.
AUS در برابر IND: 2nd T20I: متیو وید در 4 به Deepak Chahar برخورد می کند!  AUS 13/0 (0.5 اوت).  CRR: 15.6

0.4 بیش (4 اجرا)
چهار وید در وهله اول مسیر نوآوری را بر روی خودش حرکت می دهد. طول توپ در وسط است ، وید در داخل چین حرکت می کند و آن را با یک پایه کوتاه نازک برای حاشیه جمع می کند. عکس خوب
AUS در برابر IND: 2nd T20I: متیو وید در 4 به Deepak Chahar برخورد می کند!  AUS 9/0 (0.4 اواسط).  CRR: 13.5

0.4 بیش از (1 مایل)
وسیع! این بار علامت کافی وجود ندارد ، زیرا چهار به طور گسترده ای این توپ را رقیق می کند. وید اجازه می دهد. وسیع.

0.3 مورد دیگر (0 راه اندازی)
یورکی را دنبال می کند و آن را در یک خط خوب تولید می کند. درست روی کنده وسط است. وید در حفاری آن تا حد خوبی مهارت دارد.

0.2 بیش از (4 اجرا)
چهار تحویل کوتاه و مجازات! ابتدا برای استرالیا و وید بدوید. از بیرون کوتاه و عرض ، وید به ساق پای عقب می رود و آن را به سختی از وسط خط دروازه می کشد.
AUS در برابر IND: 2nd T20I: متیو وید در 4 به Deepak Chahar برخورد می کند!  AUS 4/0 (0.2 اوت).  CRR: 12

0.1 بیشتر (0 پرتاب)
شروع خوبی از چهار. او می دود و توپ را از طول بغل می کند ، وید به نظر می رسد که توپ را دور کند ، اما توپ نیمه داخلی را می گیرد و به وسط می رود.

همه ما آماده راه اندازی T20I دوم هستیم. بازیکنان هندی به زمین مسابقه بیرون می روند و پس از مکالمه پر جنب و جوش کاپیتان ویرات کولی ، آنها را متفرق می کنند تا موقعیت های خود را بدست آورند. دو رقیب استرالیایی ، D’Arcy Short و Matthew Wade نیز در این رقابت ها حضور دارند. برای هند Deepak Chahar با توپ شروع می کند. ما اینجا هستیم …

استرالیا (بازی XI): D Arcy Short ، Marcus Stoynis (IN FOR AARON FINCH) ، استیون اسمیت ، گلن ماکسول ، Mois Enriquez ، متیو وید (WK / C) ، دانیل سامس (برای JOSH HAZLEWOOD) ، شان Abbott ، آدام زامپا ، اندرو تای (IN FOR MITCHELL STARC).

هند (با بازی در XI): K. L. Rahul (WK) ، Shihar Dawan ، Virat Koli (C) ، Shreas Ayer (“FOR MONKS PENDY”) ، Sanju Samson ، Hardik Panda ، Washington Sundar ، Shardul Thakur (“FOR MAHAMMED”) SHAMI “) ، دیپاک چهار ، تی ناتاراجان ، یوزوندرا چاهال (برای راویندرا جدی).

کاپیتان استرالیایی ، متیو وید ، می گوید بسیار خوشحال است که از این تیم پیشرو است. او به شوخی می گوید وقتی همه مریض شدند ، کسی باید دستان خود را بلند کند. گزارش ها حاکی از آن است که هازلود برای این بازی استراحت کرده است. اضافه می کند که Stoinis ، Sams و Ty نیز در حال بازی هستند.

ناو هندی ویرات کولی می گوید این رشته بسیار خوب به نظر می رسد. او می گوید که آنها در بالا فینچ ندارند ، بنابراین می خواهند آنها را تحت فشار قرار دهند. او می گوید یک طرف زمین کوچک است. به نظر می رسد اگر کسی دستان خود را بالا ببرد ، می تواند برنده بازی باشد. آنچه را که در دو بازی گذشته انجام داده اند اضافه می کند. اضافه می کند که آنها سه تغییر ایجاد کرده اند. محمد شامی استراحت کرده و شاردول تاکور جایگزین وی شده است. او می گوید که مانیش پاندی سنجاق شده و آیر در مسیر او قدم می گذارد. و به گفته یک کاپیتان هندی ، Chahal جایگزین Jade است.

توش وقت پرتاب اینجا در سیدنی است. آرون فینچ از بازی امروز کنار گذاشته شد. ویرات کهلی با همتای جدید استرالیایی خود متیو وید کار نمی کند. سکه بالا می رود و به سود ویرا کولی می افتد. هند در زمینه انتخابی است!

هند پس از از دست دادن سری ODI ، T20I را با صدای بلند شروع کرد. آنها در اولین جلسه استرالیایی ها را شکست دادند و اکنون قصد دارند در بازی دوم سری نیز همین کار را انجام دهند. مانند استرالیایی ها در طول سریال ODI ، مردم Wira Kohl نیز به دنبال پلمپ سریال فقط در اینجا هستند. از طرف دیگر ، استرالیا به نتیجه بهتر امیدوار خواهد بود. اوضاع چگونه رقم خواهد خورد؟ چه چیزهایی در مورد آرون فینچ به روز شده است؟ گام چگونه رفتار خواهد کرد؟ ما همه این اخبار را همراه با به روزرسانی ها و به روزرسانی های تیم به شما ارائه خواهیم داد. با ما بمان.

مباحث ذکر شده در این مقاله