استرالیا در برابر هند: ویرات کولی معتقد است تصمیم ICC برای تغییر سیستم امتیازات جام جهانی “دشوار است”


ناو هندی ویرات کولی روز پنجشنبه از ICC برای تغییر سیستم امتیاز دهی مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) سedال کرد و گفت این تغییرات “گیج کننده” است و هیئت حاکمه به توضیحات زیادی نیاز دارد. هند پس از اینکه هفته گذشته ICC تصمیم گرفت تیم ها را “به ترتیب درصد امتیازات کسب شده” از مسابقات مورد بحث رتبه بندی کند ، به مقام دوم جدول رده بندی جام جهانی جاری (WTC) رسید. استرالیا (296 امتیاز از 3 سری) پس از تجدید نظر ، هند (360 امتیاز از 4 سری) را با درصد 82.22 در مقایسه با 75 درصد در هند ، زمین گیر کرد.

بوق تجاری

برایت کوهلی گفت که این تصمیم “عجیب” و درک آن “دشوار” است.

وی گفت: “قطعاً تعجب آور است زیرا به ما گفته شده است كه امتیازات برای دو تیم برتر مقدماتی جام جهانی اختلاف است و حالا ناگهان این به یک درصد از هیچ جا تبدیل شده است ، بنابراین گیج کننده و دشوار است که دلیل آن را بفهمیم.” کول گفت. در یک کنفرانس ویدیویی در آستانه اولین ODI علیه استرالیا.

“… اگر این موارد از روز اول برای ما توضیح داده می شد ، درک دلیل وقوع چنین تغییری آسان تر بود.

“اما این از ناکجاآباد اتفاق افتاد و من فکر می کنم باید سوالات بیشتری را از وزارت کشور بپرسیم تا بفهمیم چرا این کار انجام شده و دلایل آن چیست.”

در پی همه گیری ناخوشایند COVID-19 ، که منجر به لغو چندین سری دو جانبه شد ، ICC اعلام کرد که فقط در کمتر از نیمی از مسابقات جام جهانی ، “تا پایان پنجره مسابقات” بازی کرده است.

طبق قوانین فعلی ، مسابقات ناقص یک تساوی محسوب می شود ، اما پس از بحث و بررسی مناسب ، کمیته کریکت ICC ، به ریاست آنیل کمبل ، تعیین موقعیت نهایی WTC بر اساس مسابقات برگزار شده را توصیه کرد که توسط هیئت مدیره تأیید شد.

مانو سونی ، رئیس ICC گفت: “هم کمیته کریکت و هم کمیته راهبری از روش رده بندی تیمی بر اساس مسابقات تکمیل شده و امتیازات پشتیبانی می کنند ، زیرا این نشان دهنده عملکرد آنها است و از تیم هایی که به دلیل تقصیر خود در شرکت در همه مسابقات ناکام مانده اند جلوگیری نمی کند. .

بالا رفته

از آنجا که هند قرار است چهار دادگاه در استرالیا برگزار کند و سپس انگلیس را برای پنج دوره محاکمه برگزار کند ، نتایج دو سری تصمیم گیری در مورد نامزدهای نهایی انتخاب کننده WTC است.

فینال برای ژورنال 2021 برای لرد در انگلیس برنامه ریزی شده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله