استرالیا در برابر هند برای 3 امتیاز ارتقا 3rd یافته T20I T20 1 5


تیم ویژه ای از کارشناسان نتایج را به صورت زنده ، نتایج در کریکت ، پخش زنده مسابقات در Sports.NDTV.com به شما ارائه می دهند. بعد از 2.3 فریم ، استرالیا 1/15. همچنین به روزرسانی های نقشه زنده استرالیا در برابر هند موجود است. این بستر مناسب برای دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود در استرالیا در برابر هند 2020-21 است. بتمن ها و بولینگ های مورد علاقه خود را از طریق مسابقه امروز استرالیا – هند 2020-21 دنبال کنید ، نظرات خود را در مورد گلها ، استرالیا مقابل هند ، استرالیا در مقابل هند ، امتیاز استرالیا در مقابل هند هیجان استرالیا در برابر هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی مسابقات را در زمان واقعی دنبال کرده و کریکت را از طریق سیستم ما ارزیابی کنید.

2.3 فریم (0 راه اندازی)
مسافت پیموده نشده

2.2 فریم (1 پرتاب)
اسمیت کار می کند. طول توپ در اطراف است ، به نظر می رسد اسمیت در کنار پای خود می دود ، اما این یکی عقب می رود. توپ برای دویدن به نقطه بستن نیمه بیرونی می رود.

2.1 فریم (0 راه اندازی)
فولر و اطراف ، اسمیت کلیک می کند اما ویکت وسط را پیدا می کند.

1.6 فریم (0 راه اندازی)
اشاره کنید تا با ساندر موفق شوید. کوتاه و بیرون ، وید عقب نشینی می کند و سرانجام باید دستش را دراز کند تا او را به سمت پوشش زمین سوق دهد. 5 دویدن و یک ویکت در بالا.

1.5 فریم (0 راه اندازی)
به نظر می رسد وید یکی از آنها روی بالش است ، اما از کنار پا می دود اما ضربه های روی بالش را از دست می دهد. هندی ها درخواست NTB می کنند اما نتیجه ای ندارد. آنها به DRS فکر می کنند اما خلاف را انتخاب می کنند. پاندا پیشنهاد می کند که آنها دو DRS دارند و ممکن است خطر مصرف یک دستگاه در اینجا را داشته باشند.

میزبانان اتاق 3 چه کسانی هستند؟ این استفان اسمیت است.

1.4 فریم (0 راه اندازی)
وای! گرفتن! سوندار حمله می کند و کاپیتان استرالیایی اردک را می زند. هندی ها جشن می گیرند. بولینگ عالی از Sundar. تحویل مسطح Finch به کنار پا تغییر مکان می دهد و فضا را آزاد می کند. او سعی می کند به وسط او سیلی بزند ، اما با انگشت بید در هوا اشتباه می کند. پاندا در وسط به راحتی می خورد.
AUS در برابر IND: 3rd T20I: BUCKET!  Aaron Finch c Hardyk Pandya b Washington Sundar 0 (2b، 0x4، 0x6).  AUS 14/1 (1.4 اوت).  CRR: 8.4

1.3 فریم (0 راه اندازی)
کوتاه و در وسط ، فینچ آن را ناشیانه به وسط دروازه می کشد.

1.2 فریم (1 اجرا)
کوتاه و در وسط ، این یکی به یک پوشش عمیق برای یکی راه می یابد.

1.1 بیش از (4 اجرا)
چهار سوندار مرز را ملاقات می کند. وید از آخرین بازی به فرم خود ادامه می دهد. کوتاه و در وسط ، وید به عقب می چرخد ​​و او را از وسط دروازه برای مرز محکم می کشد.
AUS در برابر IND: 3rd T20I: متیو وید وارد می شود

چه کسی از انتهای دیگر کاسه می کند؟ واشنگتن ساندر مقام دوم را به دست خواهد آورد

0.6 بیش از (1 مایل)
یکی برای افتتاحیه! شروع خوبی برای استرالیایی ها. طول توپ از بیرون خاموش است ، وید به پهلو حرکت می کند و به او کمک می کند تا برای یک دوست به پا نزدیک شود.

0.5 بیش از (4 اجرا)
چهار پاک کردن! از وسط بیت هاست. توپ کوتاه در وسط ، وید از پشت می رود و آن را از وسط خط دروازه می کشد.
AUS در برابر IND: 3rd T20I: متیو وید در 4 به Deepak Chahar برخورد می کند!  AUS 8/0 (0.5 اوت).  CRR: 9.6

0.4 بیش (0 راه اندازی)
در کانال خارجی Wade این بار ارائه نمی دهد.

0.3 بیش (4 اجرا)
چهار وید و استرالیا با اختلاف زیاد ادامه می دهند. طول توپی که بیرون است ، به دنبال وید. او سبقت می گیرد و با یک پای کوتاه نازک حرکت شبیه چمچه زنی را دنبال می کند ، اما در نهایت یک لبه بالایی پیدا می کند که از یک شخص سوم کوتاه خارج از کشور عبور می کند.
AUS در برابر IND: 3rd T20I: متیو وید در 4 به Deepak Chahar برخورد می کند!  AUS 4/0 (0.3 اواسط).  CRR: 8

0.2 بیش از (0 راه اندازی)
این شکلی از زیبایی چهار است! این بار چرخش عالی از سمت چپ. پرتر است و درست بیرون است ، به نظر می رسد وید از کنار پا می دود ، اما توپ عقب می رود و به لبه خارجی برخورد می کند.

0.1 بیشتر (0 پرتاب)
چهار حق با پول است! کاملتر و فراتر از آن ، ابتدا نوعی نوسان برای چهار است. وید پشت فرمان نگاه می کند ، اما سرانجام او را به سمت دیگ بخار سوق می دهد.

درست است ، ما همه آماده هستیم تا در 3rd T20I شروع به کار کنیم. بازیکنان هندی به میانه زمین می روند و موقعیت های خود را در زمین می گیرند. جفت استرالیایی که برای این بازی باز شده در حال تغییر است. کاپیتان آرون فینچ برگشته است. با متیو وید افتتاح می شود. مظنون معمول دیپاک چهار با توپ برای هند شروع خواهد کرد. 4 … 3 … 2 … 1 … اینجا میریم!

استرالیا (بازی XI) – آرون فینچ (C) (به جای MARCUS STAINIS) ، متیو وید (WK) ، استیون اسمیت ، گلن ماکسول ، D’Arcy Short ، Mois Enriquez ، Daniel Sams ، شان Ebrouth ، Meat آدام زامپا

هند (بازی بدون تغییر XI) – KL Rahul (WK) ، Shikhar Dhawan ، Virat Kohli (C) ، Sanju Samson ، Hardik Pandya ، Shreyas Iyer ، Washington Sundar ، Shardul Thakur ، Deepak Chahar ، T Natarajan ، Yuzvendra Chahal.

کاپیتان استرالیایی آرون فینچ می گوید آنها نیز اول سوار می شوند. او امیدوار است که نمره خوبی برای ویکت استفاده شده کسب کند و مخالفان را تحت فشار قرار دهد. گزارش می دهد که استوینیس از بازی خارج است و او را جایگزین او می کند. احساس می کند که در این بازی نیاز به صحبت بهتر دارند و احساس می کند که کمبود توپ ، که اگر بتوانند کنترل کنند ، برای آنها مفید خواهد بود. می گوید 190 باید نمره مناسبی باشد. وی می افزاید که در بازی آخر آنها عملکرد خوبی داشتند اما می گوید پاندا خیلی خوب بازی کرد. این به این واقعیت ختم می شود که آنها باید در دفاع مراقب باشند ، زیرا انجام این کار دشوار است ، اما می خواهد هر آنچه در توانشان است انجام دهند.

کاپیتان هندی ، ویرات کولی ، می گوید که محدودیت کوتاه تر و آخرین بازی آنها دلیل این است که آنها می خواهند دوباره دنبال کنند. می خواهد با توپ حرفه ای تر شود. اضافه می کند که امسال از نظر کوتاه ترین قالب بازی سال خوبی برای هند بوده است. احساسی که باید در هر بازی مقدم بر حریف باشد. او می خواهد مردم به ایستادن و پیروزی در تیم ادامه دهند. گزارش می دهد که آنها بدون تغییر هستند.

Tos – دو کاپیتان برای پرتاب از وسط بیرون آمدند. و بنابراین ، آرون فینچ بازگشت کرده است تا استرالیایی ها را در بازی نهایی هدایت کند. او کنار ویرات کولی است. سکه بالا می رود و به ویرات برخورد می کند. هندوستان اول هند!

پسران Virate Koli پس از به ثمر رساندن 2 ODI و در نهایت از دست دادن این سری ، با پیروزی در بازی موفق به پیروزی در ODI نهایی و سپس T20I متوالی شدند تا با یک بازی سری T20I را از آن خود کنند. ما از شما به سومین بازی آخر این مجموعه استقبال می کنیم. می توانید آن را “لاستیک مرده” بنامید زیرا وضعیت سری را تغییر نمی دهد ، اما با نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی T20 هیچ بازی لاستیکی مرده نیست. آیا استرالیایی ها می توانند شیار پیدا کنند و سریال را در یک میدان مرتفع به پایان برسانند یا هندی ها آنها را سفید می کنند؟ به زودی خواهیم فهمید ، زیرا بازی خیلی دور نیست. منتظر اعلان های قرعه کشی و تیم ها باشید …

مباحث ذکر شده در این مقاله