“پلنگ ها” مست ، زمان ناچیز بازی – فوتبال را گیج کرد

میرالم پنیچ ، هافبک بارسلونا از عدم بازی بیشتر از تیم کاتالان قبل از جدال روز سه شنبه لیگ قهرمانان اروپا در خانه با باشگاه سابق یوونتوس ابراز خشم کرد. ژوئن گذشته ، پیانیچ با 60 میلیون یورو (72.80 میلیون دلار) از قهرمان ایتالیا به بارسا تغییر وضعیت داد ، در نتیجه آرتور ، هافبک برزیلی با 72 میلیون راهی دیگر شد.

“من باید بیشتر بازی می کردم و می خواستم. صادقانه بگویم ، من نمی فهمم که چرا این کار را نکردم. “این بازیکن 30 ساله روز دوشنبه به روزنامه ایتالیایی Gazeta della Sport گفت.

“من می خواهم خیلی بیشتر بازی کنم. من می دانم که می توانم چیزهای بیشتری بدهم و هر وقت مربی به من زنگ زد این کار را به خوبی انجام دادم. نمی دانم چه کار دیگری می توانم انجام دهم. من خوب تمرین می کنم و آماده بازی های بیشتر هستم. “

ورود بوسنیایی به نوکمپ با آزمایش مثبت او در COVID-19 در ماه آگوست خنثی شد و پنیچ فقط یک بازی از 10 بازی لالیگا را آغاز کرد و 5 بازی را از روی نیمکت انجام داد.

او هر بازی در لیگ قهرمانان را آغاز می کرد اما می گفت از وضعیت بارسا که بدترین شروع فصل در لیگ از 1987/88 تاکنون را آغاز کرده راضی نیست.

“من نمی توانم راضی باشم و نه. من هیچ وقت فکر نکردم که بازی نکنم و اکنون هم قصد ندارم. این وضعیت بسیار ظریفی است و من آن را دوست ندارم. “

در چهار فصل ، پیانیچ از یووه 108 شروع انجام داد و هر بار عنوان سری A را کسب کرد.

“بارسا” در 5 مسابقه با 15 امتیاز در گروه G پیشرو است و ایتالیایی ها که در 16 مرحله گذشته نیز صعود کرده اند ، در 12 بازی دوم هستند.

(گزارش توسط ریچارد مارتین ؛ سردبیر – کن فریس)