ارلینگ هالند در حالی که منچسترسیتی در بازی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت

ارلینگ هالند چهل و پنجمین گل فصل خود را به ثمر رساند و منچسترسیتی روز سه شنبه در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-0 از بایرن مونیخ پیش افتاد.

رودری و برناردو سیلوا هم هدف قهرمان انگلیس بودند که برای اولین بار در نهایت گام بلندی برای فتح اروپا برداشتند.

پیروزی برای پپ گواردیولا، سرمربی سیتی شیرین بود، زیرا او برای اولین بار پس از ترک بایرن و منچستر در سال 2016 با تیم سابق خود روبرو شد، اما او هشدار داد که کار انجام نشده است.

من سه سال آنجا بودم و می دانم که این تیم در اروپا خاص است. برای حذف چنین تیم هایی، باید دو بازی خوب انجام دهید، نه یک بازی.”

“من دقیقا می دانم که باید در آنجا چه کنیم. آنها می توانند یک، دو، سه گل به ثمر برسانند. ما باید بازی خود را با شخصیت زیاد انجام دهیم.”

سیتی همچنین یک تساوی جزئی در لیگ قهرمانان با توماس توخل، سرمربی بایرن دارد که تیم گواردیولا را شکست داده و به عنوان سرمربی چلسی در فینال 2021 جام را بالای سر برد.

توخل کمتر از سه هفته پیش توسط قهرمان آلمان با یک چشم به این تساوی منصوب شد و معتقد بود تیمش شایستگی بیشتری دارد.

توخل گفت: “من سعی می کنم اجازه ندهم بازیکنانم روی نتیجه تمرکز کنند، زیرا این یک نتیجه شایسته نیست و داستان این مسابقه را روایت نمی کند.”

من چیزهای خوب زیادی دیده ام که از تمرکز بر نتیجه امتناع می ورزم. می توان گفت “این بایرن نیست، اما من در زمین بازی بسیار افتخار می کردم، ما شجاع بودیم و شخصیت درستی را نشان دادیم”.

سیتی یک سال پیش در چنین شب هایی با بایرن در میان سایر غول های اروپایی برای پیروزی در رقابت برای جذب هالند مبارزه کرد و بازیکن نروژی نقش خود را در یک عملکرد بالینی ایفا کرد.

هالند با اولین موقعیت بزرگ بازی به طور غیرمشخصی از خط خود خارج شد، زمانی که ضربه پایین او مستقیماً به سمت یان سومر بود.

در سوی دیگر، سیتی از یک بلوک درخشان روبن دیاز سپاسگزار بود تا جمال موسیاله را از پیش بردن بایرن محروم کند.

رادری سپس به مهاجمان نشان داد که چگونه این کار را انجام می‌دهند وقتی که اسپانیایی از فاصله دور با پای چپ ضعیف‌ترش هدف گرفت و در دقیقه 27 یک شوت مجلل به گوشه بالا شلیک کرد.

پس از اینکه فصل مانوئل نویر به دلیل یک حادثه اسکی کوتاه شد، بایرن در پنجره ژانویه با سومر به عنوان یک اقدام اضطراری قرارداد امضا کرد.

ملی پوش سوئیسی ارزش این حرکت را با انجام چندین سیو حیاتی برای حفظ بایرن در پیشتازی ثابت کرد و با پایی دراز برای رد ایلکای گوندوگان شروع کرد.

اما بایرن پشیمان شد که شروع درخشان خود را در مرحله دوم شروع نکرد.

لروی سانه دو بار با شوت های قدرتمندی که توسط ادرسون دفع شد، نزدیک بود تیم سابق خود را تعقیب کند، قبل از اینکه ماتییس دی لیخت و کینگزلی کومان هر دو ضربه های سر را از فاصله نزدیک توسط دفاع مستاصل سیتی مهار کردند.

درعوض، سیتی در کوارتر پایانی به یک برتری بالقوه قاطع در مقابل بایرن مونیخ دست یافت.

هالند نشان داد که در بازی او چیزی بیشتر از گل‌ها وجود دارد، زیرا او در یک سانتر کاملاً وزنه‌ای به هم زد تا سیلوا در 20 دقیقه باقیمانده سیتی به ضربه سر برسد.

سامر سپس یک توقف عالی در سمت چپ خود انجام داد تا ضربه جولیان آلوارز را به سمت امن هدایت کند.

اما سیتی نباید گل سوم خود را رد کند و هالند گل او را وقتی که پای راست تلسکوپی را دراز کرد تا تلاش جان استونز را فراتر از سومر برگرداند.

آلوارز یک اینچ دیگر شوت زد و سامر به نوک انگشتانش نیاز داشت تا ضربه سر رادرا را دفع کند تا سیتی به دنبال شکوفایی نهایی باشد.

اما بایرن به یکی از کامبک های بزرگ تاریخ خود در لیگ قهرمانان در 8 روز دیگر نیاز خواهد داشت، زمانی که سیتی از سومین نیمه نهایی متوالی محروم شود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله