ارزیابی کوبنده KKR Nitish Rana پس از شکست گجرات تایتانز در IPL 2023: “ما نمی توانیم آنقدر شلخته باشیم”

نیتیش رانا، کاپیتان نایت رایدر کلکته، به شدت از تیمش انتقاد کرد و از عدم همکاری آنها در جریان باخت آنها مقابل گجرات تایتانز در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز شنبه شکایت کرد. رحمان الله قرباز با 81 انفجاری در فرم درخشان بود، اما سایر خفاش‌ها نتوانستند ضربات محکمی بزنند و در نتیجه KKR 10-20 ران از مجموع مسابقه عقب افتاد. رعنا گفت که تیم او “درخت” بوده و خاطرنشان کرد که آنها باید “در آن لحظات کوچک خوب عمل کنند”.

فکر می‌کنم در مقابل تیم‌های برتر 20 تا 25 ران کوتاه بودیم، نمی‌توانیم آنقدر شلخته باشیم. همکاری ما پیشرفت نکرد، به جز گورباز و راسل، هیچ کس دیگری از جمله من گلزنی نکردیم. اگر در این میانه مشارکت خوبی داشتیم، می توانستیم بهتر عمل کنیم. در بازی های سرنوشت ساز و در مقابل بهترین حریفان، باید در تمامی مهارت های اولیه در هر سه قسمت بازی به خوبی عمل کنید. ضربه زدن امروز خوب بود اما ما خوب کاسه نکردیم. رعنا در نشست خبری پس از بازی گفت: باید کارهای کوچک را به خوبی انجام دهید، طبق برنامه ضربه بزنید و اصول را به خوبی اجرا کنید.

اولین ضربه زدن از GT، KKR مجموع رقابتی 179/7 را در 20 اور ثبت کرد. ویکت‌ها همچنان برای KKR سقوط می‌کردند، اما رحمان الله قرباز با یک ضربه انفجاری ثابت 81 ران در 39 توپ که شامل پنج توپ چهار و هفت شش بود، طرف مقابل را مهار کرد. در پایان، یک نمایش جالب از آندره راسل (34 توپ از 19 توپ، با دو توپ چهار و سه شش) KKR را به یک مجموع رقابتی سوق داد.

محمد شامی با کسب امتیاز 3/33 در چهار اوور خود، انتخاب بولورهای GT بود. جاشوا لیتل (2/25) و نور احمد (2/21) نیز جادوهای اقتصادی را با چهار اور تکمیل کردند.

با این حال، روز تعطیلی برای رشید بود زیرا او 54 دوش در چهار اور بدون ویکت با نرخ اقتصادی 13.50 به ثمر رساند.

در تعقیب و گریز 180، شوبمن گیل خیلی خوب شروع کرد. او ناک 49 را در 35 توپ متشکل از هشت توپ بازی کرد. او به خوبی توسط کاپیتان هاردیک پاندیا حمایت می شد، که 26 توپ از 20 توپ را با دو توپ چهار و شش به ثمر رساند و 50 گل برای ویکت دوم به ثمر رساند. پس از اخراج هر دو، GT در 11.2 اور به 93/3 کاهش یافت.

دوتایی ویجی شانکار (51* در 24 توپ، با دو توپ چهار و پنج شش) و دیوید میلر (32 * در 18 توپ با دو توپ چهار و دو شش) به GT کمک کردند تا با 13 توپ خالی، پیروزی هفت ویکتی را رقم بزنند.

سونیل نارین، هارشیت رانا و آندره راسل هر کدام یک ویکت گرفتند.

جاشوا لیتل به دلیل طلسمش در 25/2 به عنوان مرد مسابقه انتخاب شد.

GT با این برد با 12 امتیاز با کسب 6 پیروزی از 8 بازی، صدرنشین جدید جدول است. KKR با سه برد و شش باخت در رده هفتم قرار دارد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله