فخار زمان سومین تن متوالی را با شکست پاکستان از نیوزلند به ثمر رساند

فخار زمان سومین قرن متوالی خود را شکست تا پاکستان را در دومین مسابقه بین المللی یک روزه روز شنبه به پیروزی هفت ویکت بر نیوزیلند برساند. بازکننده 33 ساله چپ دست، 180 توپ از 144 توپ شکست ناپذیر را برای دهمین صد توپ خود به ثمر رساند. این به دنبال 117 بازی او در اولین مسابقه و 101 بازی او در برابر همان حریفان در ژانویه بود، زیرا پاکستان یک هدف محکم 337 دوش در 48.2 اور را تعقیب کرد. این پیروزی باعث شد پاکستان در سری پنج مسابقه با سه بازی آخر در کراچی در روزهای 3، 5 و 7 می 2-0 پیش بیفتد.

همراه با زمان، کاپیتان بابر اعظم 66 توپ 65 و محمد رضوان 41 توپ 54 توپ را به دست آوردند اما نتوانستند به میدان بروند زیرا پاکستان دومین تعقیب موفق ODI خود را پس از 349 در برابر استرالیا در لاهور در سال گذشته به دست آورد.

نیوزلند با دومین صد گل متوالی از داریل میچل که 129 گل، تام لتهام 98 و چاد بووز 51 گل به ثمر رساند، نتیجه را 336-5 کرد.

زمان دوازدهمین بت زن است که سه یا بیشتر صدها گل متوالی در ODI به ثمر رسانده است، در حالی که کومار سانگکارا سریلانکایی تنها مردی است که در یورتمه پیاپی چهار گل زده است. اعظم دو بار به این موفقیت دست یافت.

در سال 98، زمان به Shai Hope هند غربی ملحق شد و به عنوان دومین سریعترین 3000 دوش ODI در 67 اینینگ، به هند غربی پیوست. هاشم آملا از آفریقای جنوبی با 57 سالگی سریعترین کسی است که به نقطه عطف رسیده است.

بعد از اینکه امام حق 24 شکست خورد و مجموعاً تیم 66 نفر شد، زمان و اعظم 135 امتیاز برای ویکت دوم اضافه کردند و حتی سقوط اعظم و عبدالله شفیق (7 نفر) تعقیب پاکستان را از مسیر خارج نکرد.

اعظم در بیست و پنجمین ODI پنجاه خود به پنج مرز و شش مرز رسید.

زمان گفت: “روز خوش شانسی من بود که دوباره برای نیوزلند گل زدم زیرا موقعیت هایی داشتم.”

سعی می‌کنم در ابتدا وقتم را بگیرم و بعد با پنج بازیکن در دایره گلزنی راحت‌تر می‌شود.»

کاپیتان مهمان لتام زمان را “عالی” توصیف کرد.

لاتام گفت: “ما در نیمه راه بسیار خوشحال بودیم.” فخار شوت فوق العاده ای زد. آنها توانستند شراکتی را ایجاد کنند و این یک اعتبار بزرگ در بخش ضربه زدن بود.”

– میچل در حال فرار –

زمان که شش شش و 17 چهار دود می کرد، تعقیب و گریز را با رضوان در جایگاه چهارم ویکت 119 کامل کرد.

نیوزیلند از اخراج زمان در 55 زمانی که مارک چپمن جیمز نیشم را گرفتار کرد، پشیمان شد.

میچل پیش از این در اولین مسابقه ODI در روز پنجشنبه با ضربه 119 توپ پس از فرستادن نیوزلند به ضرب توپ 113 را بهتر کرده بود.

میچل سه مرز شش و هشت را شکست تا اینینگ ها را با جایگاه ویکت سوم 183 با کاپیتان لاتام لنگر بیاندازد در حالی که این جفت از یک اینینگ به طور کامل استفاده می کرد.

میچل در نهایت در اوور 46 توسط محمد نواز از پیسر نسیم شاه گرفتار شد، در حالی که لتام بعداً از حریس رئوف عقب افتاد.

این نسیم بود که به میچل چهار جان بیشتر از صد خود داد، زمانی که او در اواسط شروع یک صید ساده از چرخاننده اسامه میر افتاد.

این به میچل اجازه داد تا صد توپ خود را با 102 توپ تکمیل کند – سومین توپ حرفه ای او.

لاتام 8 مرز و 6 توپ از 85 گل زد.

بووز و ویل یانگ قبل از اینکه راوف در اور ششم با یانگ 19 بازی کند، نیوزیلند را 33 ران شروع کردند.

بووز که برای اولین نیم قرن ODI خود به هفت نقطه عطف رسید، اینینگ ها را با میچل تقویت کرد زیرا این جفت 86 امتیاز برای ویکت دوم اضافه کرد.

باز هم رئوف زمانی که پای بووز را در مقابل ویکت در اوور 19 گرفت، ویکت را شکست. رئوف با نتیجه 4-78 انتخاب بازیکنان بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله