ادای احترام در سالگرد درگذشت سرگرد دیهانا چاندا انجام می شود

سوره رینا به مناسبت چهل و یکمین سالگرد یادبود سرگرد دحیانا چاندا را گرامی می دارد

سرگرد دایان چند هند را در سال های 1928 ، 1932 و 1936 به سه مدال طلای المپیک رساند.© توییتر


سوره رینا ، کشتی گیر سابق هند ، در روز چهل و یکمین سالگرد مرگ خود ، سرگرد Dhyana Chanda ، بازیکن افسانه ای هاکی را گرامی داشت. دایان چند با زدن 14 گل بهترین گلزن بازی های المپیک 1928 آمستردام بود. وی همچنین هند را در سال های 1928 ، 1932 و 1936 به سه مدال طلای المپیک رساند. رینا در بیانیه ای گفت: “به یاد سرگرد دژیانا چاندا در سالگرد مرگش. سهم وی در هاکی برای همیشه به یادگار خواهد ماند.” پیروزی 8-1 هند مقابل آلمان در فینال المپیک برلین در سال 1936 با عملکرد چشمگیر بازیکن اسطوره هاکی انجام شد که با سه گل بهترین گلزن شد.

بوق تجاری

کاپیتان سابق تیم هاکی هند Dilip Tyrki نیز با ادای احترام به دیانا چند ، از این ورزشکار خواست تا بهارات راتنا پاداش دهد. “من به افسانه هاکی سرگرد #DhyanChand در چهل و یکمین سالگرد درگذشت وی در Bubaneswar ادای احترام کردم.

سرگرد بعدی Dhyang Chand از هاکی هند احترام احترام گرفت.

این بازیکن اسطوره ای هاکی با چندین جایزه از جمله سومین افتخار مدنی بزرگ هند Padma Bhushan مورد تقدیر قرار گرفته است. این افتخار در سال 1956 اهدا شد.

دهیان چند در طول 22 سال بیش از 400 گل در زندگی حرفه ای خود به ثمر رسانده است. پس از بازنشستگی ، بازیکن اسطوره ای هاکی مدتی به عنوان سرمربی موسسه ملی ورزش در پاسیو کار کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله