نیوزیلند و هند غربی ، آزمون اول: کین ویلیامسون با تصمیم گیری در مورد جام هند ، غرب یونجه یونجه درست می کند


خوشحالی هند غربی از پیروزی در گل سبز پرشور به ناامیدی تبدیل شد زیرا نیوزیلند به ندرت نگران بود و روز اولین آزمون در همیلتون روز پنجشنبه 243 را برای دو نفر قرار داد. کین ویلیامسون ، علی رغم نگرانی در مورد گرفتگی در پایان روز ، دست به کار شد و عالی کار کرد تا 97 راس با ضربه راس تیلور 31 از دست ندهد. ویلیامسون در یک موقعیت 154 دور با تام لاتام برای گل دوم قبل از این که لاتام باشد 86. پس از تاخیر در شروع بازی با دو ساعت باران ، هند غربی خوشحال شد که با یک ویکت زمردی که می تواند شیاطین بی شماری را برای سرعت حمله خود ارائه دهد ، یک تساوی را به دست آورد.

بوق تجاری

اما پس از اینکه شانون گابریل زودتر از پنج وقت ویل یانگ را بیرون کشید ، گردشگران دریافتند که کمکی را که انتظار داشتند از دروازه دریافت نکردند.

وی گفت: “ما فكر كردیم این زمین می تواند كمك بیشتری انجام دهد ، ببینیم كه این زمین سبز چقدر است ، اما احتمالاً دو یا سه توپ از بلندی برخاستند كه با آنچه من تصور می كردم واقعاً مطابقت ندارد ، برآمد.” نائب کاپیتان تیم West West Indies Roston Chase.

چیس همچنین عیب هایی در حمله بازدید کنندگان مشاهده کرد که قادر به رفع آنها نبودند.

وی گفت: “بدیهی است که ما بهترین روز را در زمین نداشتیم ، فقط دو ویکت داشتیم.”

“من فکر کردم که آنها توپ را به خوبی ترک کرده اند و در بعضی مناطق فکر کردم که می توانیم آنها را وادار کنیم کمی بیشتر بازی کنند.”

به نظر می رسید این یک مورد بی خانمانی است ، زیرا لاتم گفت ارتفاع زمین برای نیوزیلند غیر معمول است.

چاقوی بلک کلاه گفت: “اگرچه ویکت در نیوزلند در روز اول به طور سنتی بسیار سبز است ، اما به همان اندازه که تصور می شود کار نمی کند.”

“آنها احتمالاً یک خرده ریز گرفتند ، که به ما اجازه می داد کمی زودتر از آنچه که دوست داشتیم بدست آوریم.”

– پارچه بیمار –

یک سال پیش ، Seddon Park یک ویکت سبز مشابه را ارائه داد که نیوزیلند با انگلیس به تساوی رسید ، زمانی که تیم Joe Ruth انگلیس 226 درآمد کسب کرد و Rory Burns بازی افتتاحیه انگلیس یک قرن فرستاد ، همانطور که Letham ، Williamson و Taylor برای نیوزیلند.

ویلیامسون ، که روز جمعه بهبود می یابد و برای ثبت 22 قرن آزمون خود فقط به سه بار اجرا نیاز دارد ، با حوصله بیش از 50 شوت با لتهام کار کرده و منتظر مانده تا بتواند توپ های بدی بدست آورد زیرا این جفت ارز به ندرت وسوسه می شود که چیز دیگری بازی کند.

گابریل ، کمار روچ و هولدر نتوانستند همان خط را حفظ کنند و موقعیت های نادر را مشاهده می کنند که با خطاهای زمینی همراه است.

دارنده 2.01 متری (6 فوت 7 اینچی) از قد خود برای رسیدن به نوعی پرش استفاده کرد ، اما روش بدون خطر Lattem و Williamson فقط خستگی باربادوس بزرگ را تأمین کرد.

دروازه بان Shane Dowrych روزی ناخوشایند بود که نتوانست از یانگ دستکش بگیرد ، اگرچه چاقوی نیوزلندی زایمان بعدی را کشف کرد.

سپس داوریچ اعتراض نکرد وقتی معلوم شد که او لتهام را در 43 ام از هولدر گرفته است ، که او نیز ساکت بود. اما تکرارها نشان داد که وقتی توپ از کنار خفاش عبور می کند ، تماس حاصل می شود.

در دهه 80 ، لتهام در حالی که تلاش خود را تنها در یک وقفه متوقف می کرد ، با چین و چروک خود خوب بود ، اما شرمر بروکس از روی کنده ها خجالتی شد.

روچ ، به یاد پدر تازه فوت شده خود ، یک باند سیاه پوشید ، پس از برش کامل ، سرانجام در بازکن سمت چپ را از لبه داخلی منحرف کرد.

بالا رفته

فولد ویلیامسون در 49 امین فشار خود را حفظ کرد و در حالی که 24 گل پیش رو داشت قبل از رسیدن به نیمه 33 خود با یک تعقیب و گریز یک وقته که غرب هند خواستار چرخش شد.

آن روز هنگامی که دارن براوو بازیکنی که پس از آسیب دیدگی مچ پا از زمین بیرون کشیده شد ، در آستانه کنده ها برای گردشگران بیشتر شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله