“آنها هیچ نظری ندارند…”: برداشت تند ویرات کهلی از مردمی که او را با ساچین تندولکار مقایسه می کنند.

ویرات کوهلی کاپیتان سابق هند گفت که وقتی مردم او را با ساچین تندولکار مقایسه می کنند احساس خجالت می کند و خاطرنشان کرد که کریکت باز افسانه ای منبع الهام و آرامش بود. من فقط هر بار به آن می خندم. این افراد هیچ ایده ای از بازی ندارند. وقتی مردم من را با ساچین مقایسه می‌کنند، احساس خجالت می‌کنم، حتی اگر می‌دانم این افراد با این همه آمار و چیزها از کجا آمده‌اند. اما این آمار داستان دیگری را به شما می گوید. کهلی در مصاحبه ای با رابین اوتاپا بازیکن سابق کریکت هندی در جیو سینما گفت: تأثیر یک بازیکن روی شما در کودکی بسیار متفاوت است.

کوهلی گفت هیچ کس را نباید با ساچین و ویو ریچاردز مقایسه کرد زیرا آنها در دوران خود انقلابی در بازی ایجاد کردند.

ساچین تندولکار همیشه برای من یک احساس بوده است، وقتی با هر کسی صحبت می‌کنی، او را یکی از خودشان می‌بینند، زیرا همه به او ایمان دارند و به او اعتماد دارند، او منبع الهام و آرامش بود وقتی گل می‌زد. کهلی گفت خوب است.

او افزود: “هیچ کس را نباید با ساچین و ویو ریچاردز مقایسه کرد، زیرا آنها در دوران خود انقلابی در بازی ایجاد کردند و ایمان به آنها نادر بود، به ندرت چنین اعتقادی به یک بازیکن وجود دارد.”

کوهلی از رنکا سینگ بت زن جوان از کلکته نایت سواران تمجید کرد.

«امروزه تعداد زیادی برنده مسابقات در IPL وجود دارد، افرادی که بازی‌ها را از هیچ جایی برنده می‌شوند. مانند رینکو سینگ که پنج شش در پنج توپ را بزند. من حتی نمی توانستم به این فکر کنم که این بچه ها چه می کنند. اما آنها (ساچین و ویو) این کار را انجام می دادند در حالی که هیچ کس دیگری آن را انجام نمی داد. به همین دلیل است که آنها به عنوان نماد دیده می شوند.

کوهلی با صحبت در مورد نقطه لاغر خود، فاش کرد که چگونه همسر و بازیگرش آنوشکا شارما به او کمک کردند تا از وضعیت ذهنی منفی خود خارج شود.

گفتگوهای آنوشکا با من همیشه ارزشمند بوده است، او حقیقت را به من می گوید و مستقیماً، اگر در این مرحله (قبل از جام ملت های آسیا) خودم را رها می کردم، تبدیل به یک دیوانه خودخواه می شدم – او مرا به سطح اولیه یک عادی می رساند. کهلی گفت.

در IPL فعلی، ویرات کوهلی با 214 دوش در چهار مسابقه با نرخ ضربه 147.58 پنجمین دونده برتر است. بالاترین امتیاز او 82 ران بدون شکست است. میانگین دوندگی او 71.33 است و او تاکنون سه نیم قرن در چهار مسابقه داشته است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله