آندره راسل مانیا در Eden در حالی که ستاره KKR در نوزدهم مقابل PBKS pacer Sam Curran، 3 شش شش می‌زند.

آندره راسل در بازی روز دوشنبه برابر PBKS در مسابقه IPL 2023.© BCCI/IPL

شیدایی آندره راسل روز دوشنبه در باغ ادن در کلکته به طور کامل به نمایش گذاشته شد، زیرا Kolkata Knight Riders در یک بازی IPL 2023 با آخرین توپ پنجاب کینگز را شکست داد. با تعقیب یک هدف چالش برانگیز 180، KKR در 15.2 اوور 124/4 بود که کاپیتان نیتیش رانا پس از نیم قرن گلزنی را ترک کرد. آندره راسل جایگزین او می شود. بازیکن همه کاره وست هند قبل از بازی مقابل PBKS با خفاش حال و روز خوبی نداشت. اما روز دوشنبه راسل پیر دوباره بیرون بود. او و رینکو سینگ به طور منظم مرزها را به دست آوردند زیرا KKR در 18 اور به 154/4 رسید و به 26 دوش در 12 توپ نیاز داشت.

پس از آن راسل بهترین کار را انجام داد، با زدن سه شش ضربه از سام کوران در حالی که KKR 20 ران از ماقبل آخر بود. اگرچه راسل روی پنجمین توپ آخرین اوور 42 (23b) سقوط کرد، رینکو توپ آخر را چهار ضربه زد تا KKR از خط عبور کند.

رینکو سینگ فصل درخشان دیگری را به عنوان یک تمام کننده با مرز آخرین توپ به افسانه خود اضافه کرد زیرا نایت سواران کلکته در روز دوشنبه پنجاب کینگز را با پنج ویکت شکست دادند تا امیدهای خود در پلی آف IPL را زنده نگه دارند.
این یک نمایش کامل «RRR» از KKR بود که نیم قرن از کاپیتان نیتیش رانا و آندره راسل عضله به تعقیب 180 اضافه کردند و دیدند که رینکو بازی را با 10-ball-21 به پایان رساند.

پیش از این، وارون چاکرابورتی یک بار دیگر بخش بولینگ خود را به طرز درخشانی رهبری کرد تا 3/26 را به دست آورد، زیرا KKR یک نمایش بولینگ مرتب برگزار کرد تا PBKS را به 179 برای هفت نفر محدود کند، پس از اینکه بازدیدکنندگان تصمیم گرفتند روی ویکت آهسته ضربه بزنند.

در پاسخ، شوی ضربه‌زنی KKR با تلاشی خیره‌کننده از رانا رهبری شد که او به شماره 3 رسید و پایه و اساس را با توپ 38 51 (6×4، 1×6) گذاشت.

رانا روی یک ویکت که توپ عجیب و غریب در آن جا می‌گرفت و ضربه‌زنان برای یافتن زمان تلاش می‌کردند، قبل از اینکه آندره راسل و رینکو سینگ مشکل را حل کنند، یک جایگاه مهم را با ونکاتش ایر (11) در اوور پنجاه به پایان رساند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله