“کارفرمای قدیمی من…”: قاضی “مخزن کوسه” امان گوپتا درسی را از دست دادن سوراو گانگولی و ویرات کوهلی به اشتراک می گذارد.

سوراو گانگولی، مدیر تیم کریکت دهلی کپیتالز و ویرات کوهلی، ستاره رویال چلنجرز بنگلور، گمانه زنی های زیادی را در اولین بازی دو تیم در IPL 2023 برانگیخت. این دو ستاره، هر دو کاپیتان سابق هند، پس از بازی دست ندادند. این به گمانه زنی هایی منجر شده است که همه چیز بین این دو خوب نیست، به خصوص با توجه به اینکه کوهلی کاپیتانی خود را در هند زمانی که گانگولی رئیس BCCI بود از دست داد. با این حال، این دو ضربه زن بزرگ پس از بازی روز شنبه تیم های خود با دست دادن به همه گمانه زنی ها پایان دادند. عکس ها و فیلم های دست دادن محبوب شده اند.

داور کوسه تانک، امان گوپتا، که یکی از بنیانگذاران boAt Lifestyle بود، درس متفاوتی از این تصویر آموخت.

“این منظره ای است که نمی توانید از دست بدهید! برخی می بینند که گانگولی کهلی را نوازش می کند و کوهلی نیز متقابلاً احترام قائل به گانگولی را متقابل می کند. با نگاهی دقیق، برخی برندهای نمادین JBL و boAt را می بینند. امان گوپتا در توییتی نوشت: «کارفرمای قدیمی من (JBL) به من می‌گوید BoAt خوب است.

“کمپین کارکشته، نیرومند، که در همه جا مورد احترام است، نماینده JBL است، در حالی که شورشی تهاجمی، جوان، رهبر روز، نماینده boAt. رقابت همیشه برای مصرف کنندگان خوب است. رقبا می توانند به یکدیگر احترام بگذارند و بهترین ها را در یکدیگر به نمایش بگذارند. خلق کردن محصولات بهتر برای همه، هر روز.”

مربی سابق هند، راوی شاستری، روز دوشنبه به ویرات کوهلی توصیه کرد که سرعت اینینگ های خود را پس از بازی بازکن کاهش ندهد، زیرا رویکرد ثابت او در “عمق در خفاش” بحث هایی را برانگیخت که آیا این سبک از ضربه زدن برای کریکت T20 مناسب است یا خیر.
رویکرد کوهلی پس از اینکه شنبه شب در ورزشگاه فراز شاه کوتلا در یک بازی باخت مقابل دهلی کپیتالز، 55 توپ از 46 توپ زد، زیر سوال رفت.

این ششمین امتیاز بالای 50 او در فصل بود، اما سرعت بازی های او احتمالاً 20 ران دیگر برای تیم تمام شد.

شاستری در پاسخ به این سوال که آیا کوهلی یک RCB عمیقاً ناکارآمد را مجبور به بازی می کند، به ESPNcricinfo گفت که فوق ستاره هندی نباید نگران فرم سایر batsmen ها باشد.

هنگامی که به سرعت عمل کردید، تغییر نکنید، نگران دیگران نباشید. این پیام من به ویرات خواهد بود. بگذار کارشان را بکنند. در یک بازی T20، شما به تعداد زیادی batsmen نیاز ندارید. اگر گرم هستید، ادامه دهید. نمونه بارز آن فیل سالت بود. شما او را در حال ضربت خوردن دیدید. وقتی وارد شیار شد، رهایش نکرد.

“این فشار را از روی سایر batsmen ها برداشت. اتفاقاً حتی آنها بدون توجه به اینکه مارش یا روسف بود با چکش می زدند. بنابراین از دیدگاه ویرات می توانست چنین باشد. هنگامی که او شروع به کار کرد، سرعت خود را تغییر ندهید، سعی کنید و بالا ببرید.”

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله