آمار Virat Kohli’s Home vs Away جنبه های بازی او را برجسته می کند

در حالی که فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) به مرحله حساس خود می رسد، میزان گلزنی ویرات کوهلی باعث اختلاف نظر طرفداران و کارشناسان شده است. در حالی که بازیکن سرسخت رویال چلنجرز بنگلور (RCB) توسط بسیاری به دلیل ثبات در دویدن های گلزنی مورد ستایش قرار گرفته است، هنوز کسانی هستند که از میزان ضربات او به خصوص در وسط تحت تاثیر قرار نگرفته اند. در حالی که تیم کوهلی در روز سه‌شنبه برای رویارویی با سرخپوستان بمبئی در Wankhede آماده می‌شود، آمار نگران‌کننده‌ای منتشر شده است که تعداد ضربات متضاد کوهلی را در خانه و خارج از خانه نشان می‌دهد.

ویرات در شانزدهمین دوره لیگ برتر تا کنون در مجموع 6 بازی خانگی و 4 بازی خارج از خانه انجام داده است. این بازیکن 34 ساله در مسابقات داخلی 253 دوش با نرخ ضربه 149.70 دارد.

اما نرخ ضربات کهلی در بازی‌های خارج از خانه به شدت کاهش یافته است، به طوری که این بازیکن کهنه‌کار 166 دوش با نرخ ضربه 117.73 به ثمر رساند.

حتی تعداد شش ها در خانه و خارج از خانه نیز با فاصله بسیار متفاوت است. ضربه زن طلسم در ورزشگاه ام چیناسوامی در مجموع 10 سیکس را در 169 توپ زد. اما در دیدارهای خارج از خانه تنها یک حداکثر 141 توپ را به ثمر رساند.

در حالی که نرخ ضربه کوهلی همچنان واکنش‌ها را به دنبال دارد، حتی راوی شاستری سرمربی سابق هند نیز گفته است که خمیر طلسم باید از نظر حفظ دمای بدنش بهتر باشد.

هنگامی که به سرعت عمل کردید، تغییر نکنید، نگران دیگران نباشید. این پیام من به ویرات خواهد بود. بگذار کارشان را بکنند. در یک بازی T20، شما به تعداد زیادی batsmen نیاز ندارید. اگر گرم هستید، ادامه دهید. نمونه بارز آن فیل سالت بود. شما او را در حال ضربت خوردن دیدید. وقتی وارد شیار شد، رهایش نکرد.

“این فشار را از روی سایر batsmen ها برداشت. اتفاقاً حتی آنها بدون توجه به اینکه مارش یا روسف بود با چکش می زدند. بنابراین از دیدگاه ویرات می توانست چنین باشد. هنگامی که شروع به کار کرد، سرعت خود را تغییر ندهید، سعی کنید و به سمت بالا بروید.

با توجه به اینکه بازی مقابل بمبئی یک “بازی خارج از خانه” است، نیات و رویکرد کوهلی بار دیگر در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله