سانجو سامسون پس از مسابقه پاسخ دادن به این سوال را دشوار می یابد. با پاسخ “نمی دانم” به پایان می رسد. نگاه کن

کاپیتان راجستان رویالز سانجو سامسون© BCCI

راجستان رویالز روز یکشنبه شبی را برای فراموشی ثبت کرد زیرا در یک بازی هیجان انگیز آخرین توپ مقابل سان رایزرز حیدرآباد با شکست مواجه شد. پس از ارسال مجموع 214/2، RR در بازی بسیار فعال بودند زیرا SRH به 17 ران از آخرین اوور نیاز داشت. عبدالصمد بعد از اخراج بدون توپ، ساندیپ شارما را در آخرین توپ اینینگ با یک گل شش شکست داد. این پنجمین شکست در شش بازی اخیر برای RR است زیرا آنها در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند. کاپیتان سانجو سامسون که پس از شکست صحبت کرد، به وضوح ناراحت بود زیرا تیمش یک فرصت عالی را برای کسب دو امتیاز دیگر از دست داد.

در طی مراسم معرفی پس از بازی، از سامسون پرسیده شد که آیا تیمش می توانست ابتدا با زدن ضربات دویدن های بیشتری اضافه کند. که دروازه بان قاتل پاسخی برای آن نیافت.

“این یک سوال عالی است. من نمی دانم، – سامسون پاسخ داد. پاسخ او مجری را گیج کرد: او کمی مکث کرد و سپس به سراغ سوال بعدی رفت.

برای رسیدن به هدف 215، SRH به 17 ران در اور نهایی نیاز داشت که توسط ساندیپ شارما با صمد و مارکو یانسن در صدر به ثمر رسید. صمد یک شش ضربه توپ دوم را زد تا در 5 ران بعد از آخرین اینینگ زمانی که درام شروع شد، تساوی باقی بماند.

همه فکر می کردند صمد بیرون است و جاس باتلر در نزدیکی مرز گرفتار شده بود، اما داور توپ را صدا کرد و آخرین توپ به پایان رسید.

SRH برای برد به چهار ران نیاز داشت، اما صمد (17 دور) سپس اینینگ های شارما را برای 6 ارسال کرد تا به 217 در 6 برسد و یکی از غیرمحتمل ترین پیروزی های IPL را به دست آورد و بازیکنان RR را شوکه کرد.

ضربه زدن به شماره شش گلن فیلیپس (25 توپ از 7 توپ) نیز نقش خود را در چرخش در شانس SRH ایفا کرد زیرا آنها نیاز به 69 بازی از پنج اور آخر داشتند، البته با هشت ویکت در دست.

فیلیپس این تعقیب و گریز را با سه 6 تای متوالی و کولدیپ یداو با یک ضربان کم تجربه در مرحله ماقبل آخر تزئین کرد تا امیدهای یک پیروزی خیره کننده را دوباره زنده کند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله