آشیش نهرا، محمد شامی و شوبمن گیل در آستانه فینال IPL 2023 لحظه ای سبک را در باران به اشتراک می گذارند.

فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین چنای سوپر کینگز و گجرات تایتانز در احمدآباد تحت تاثیر باران قرار گرفت، اما این فرصت نادری را برای بازیکنان کریکت در ورزشگاه نارندرا مودی فراهم کرد. شوبمن گیل و محمد شامی بازیکنان کریکت GT به همراه آشیش نهرا سرمربی تیم در میان رعد و برق در زمین مسابقه حضور داشتند و سعی کردند در لحظه ای آرام تگرگ را بگیرند. آنها اوقات خوشی را سپری می کردند و این ویدئو در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

قرعه کشی فینال لیگ برتر هند بین گجرات تایتانز و چنای سوپر کینگز به دلیل بارش شدید باران در روز یکشنبه به تعویق افتاد.

حدود نیم ساعت قبل از پرتاب باران شروع به باریدن کرد و کارکنان زمینی هجوم آوردند تا مرکز را با دو لایه ورقه جداگانه بپوشانند و همچنین نواحی فرار را برای بولرهای سریع بپوشانند.

اما چپ قوی تر شد، به زودی رعد و برق و رعد و برق آمد و هوادارانی که سکوها را به تعداد زیادی پر کرده بودند، مجبور شدند به دنبال پوشش باشند و به سکوها بروند.

حوضچه های عظیمی از آب نیز در نزدیکی خط مرکزی مشاهده شد که بدون پوشش باقی ماند.
اگر حتی یک بازی پنج نفره دیگر تا ساعت پایانی ساعت 11:56 به وقت محلی دیگر امکان پذیر نباشد، مسابقه را می توان به روز رزرو – یعنی روز بعد – منتقل کرد.

علاوه بر این، مؤلفان با شروع بازی در ساعت 21:40 به وقت محلی گم نخواهند شد.

طبق قوانین، اگر فینال IPL تحت تأثیر باران قرار گیرد یا در روز مسابقه از بین برود، می توان بازی را در روز بعد انجام داد که به عنوان ذخیره در نظر گرفته می شود.

اما اگر روز رزرو شده نیز تحت تأثیر شرایط آب و هوایی قرار گیرد یا از بین برود، تیم اول پس از دور لیگ عنوان قهرمانی را کسب می کند.

گجرات تایتانز، مدافع عنوان قهرمانی، پس از 70 بازی دور لیگ، در صدر جدول امتیازی قرار گرفت و تنها تیمی بود که 10 بازی از 14 بازی خود را برد و 20 امتیاز کسب کرد. چنای سوپر کینگز با 17 امتیاز دوم شد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله