یوزوندرا چهار باعث می شود ژولدیپ یداو ، شلوار ریشابه ؛ ایسورو اودان شوخ طبعی سبک می یابد. Ch

یوزوندرا چاهال ، ژولد یاداو ، شلوار ریشابه را تحمیل می کند.  ایسورو اودان شوخ طبعی سبک می یابد.  Ch

یوزوندرا چاهال و کولدیپ یداو به رنگ هند دوباره متحد شدند.© یوزوندرا چاهال / توییتر


یوزوندرا چاهال تصویری را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که در آن وی و هم تیمی وی ریشابا پانتا در تجهیزات دوچرخه سواری در سالن ورزشی که تیم هند از زمان ورود به سواحل استرالیا در آن تمرین می کند ، دیده می شوند. Kuldip Yadav او را می بیند که بین Chahal و Pant ایستاده است که این سه نفر در مقابل دوربین قرار می گیرند. Isuru Udan ، هم تیمی Chahal از Royal Challengers Bangalore در لیگ برتر هند 2020 ، در پست خود کمی طنز پیدا کرد ، و نظر خود را در مورد Shahal اظهار داشت: “برادر ، جای شما خیلی بالا است.”

بوق تجاری

در حالی که پانت فقط در تیم آزمایش جایی پیدا کرد ، کولدیپ در آزمون و ODI گنجانده شد. این پرونده همچنان متخصص توپهای سفید است.

هند سه تیم بین المللی یک روزه را بازی می کند تا تور خود را با اولین ODI که در 27 نوامبر در سیدنی برگزار می شود ، آغاز کند.

پس از سری ODI ، سه بیست و دوازده تیم بین المللی حضور خواهند داشت و تمام بازی های دارای توپ سفید در سیدنی و کانبرا برگزار می شود.

اولین آزمون یک مسابقه شبانه روزی خواهد بود و از 17 دسامبر با یک توپ صورتی در آدلاید اوال انجام می شود.

سه آزمون دیگر در ملبورن (26-30 دسامبر) ، سیدنی (7-11 ژانویه) و بریزبن (15-19 ژانویه) انجام می شود.

Chahal بر اساس IPL 2020 خوب به تور می آید ، جایی که از 15 مسابقه 21 ویکت گرفته است.

بالا رفته

کولدیپ به اندازه شریک تقسیم توپ سفید خود Chahal دویدن خوب را دوست نداشت ، زیرا چرخاننده با دست چپ خود یک گل از 5 بازی را کنترل می کرد.

شلوار نیز با خفاش درخشش نداشت. او یک فصل باورنکردنی IPL را با 343 مسابقه با 14 بازی با سرعت 113.95 به پایان رساند ، حتی در حالی که تیم پایتخت های دهلی دوم شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله