“آرسنال” با سفر جناح ویلیان برزیلی به دبی مقابله خواهد کرد

میکل آرکتا ، رئیس آرسنال گفته است که با یک سفر غیر مجاز بال ویلیان به دبی روبرو شده است.© خبرگزاری فرانسه


میکل آرکتا ، سرمربی آرسنال گفته است که وی با سفر غیر مجاز بال ویلیان به دوبی سر و کار داشته است ، اما اعلام نکرد که آیا این برزیلی در سفر روز یکشنبه لیگ برتر به لیدز آزاد خواهد شد یا خیر. ویلیان در اینستاگرام در استیکخانه Nusr-Et در دبی به همراه مالک مشهور نصرت گوکچه ، معروف به “خلیج نمک” در دبی تصویر شده است. تحت محدودیت های گسترش ویروس کرونا در انگلیس ، سفرهای بین المللی ممنوع است ، مگر در مواردی مانند کار یا تحصیل. با این حال ، امارات متحده عربی در لیست قرنطینه انگلستان وجود ندارد و این بازیکن برزیلی 32 ساله توانست این هفته به تمرینات خود برگردد.

بوق تجاری

آرتتا روز جمعه در یک کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: “هر اتفاقی برای اتفاقاتی که انتظار نداریم بیفتد ، سعی خواهیم کرد تا آنها را در داخل حل کنیم.

“ما با آن کنار آمدیم و توضیح دادیم. ما مکالمه ای انجام دادیم و آنچه انتظار داشتم را توضیح دادم.

“در حال حاضر ، هر بازیکن عوامل شخصی زیادی دارد.”

در طول تعطیلات بین المللی ، آرتتا مجبور به مقابله با تعدادی از مسائل شد ، زیرا محمد الننی و سد کلاشیناچ حضور ویروس کرونا را در تیم های ملی خود مثبت ارزیابی کردند.

گزارش شده است که دیوید لوئیس و دنی سبالوس نیز از یک زمین تمرین رنج می بردند که در نتیجه آن لوئیز مشتی به صورت سبالوس زد.

و کاپیتان توپخانه پیر-امریک اوبامیانگ مجبور شد شب را با هم تیمی های خود در گابن در طبقه فرودگاه بماند زیرا آنها هنگام عبور از گمرک در گامبیا به تأخیر افتادند.

بالا رفته

آرتتا در ماه سپتامبر از اوبامیانگ ، که قرارداد جدیدی به مبلغ 463،000 دلار امضا کرد ، افزود: “این یک تجربه بود.”

“من به او گفتم مطمئن هستم که تو سالها روی زمین نخوابیدی. این را به عنوان یک تجربه در نظر بگیر ، و اگر قرار است شب در رختخواب دراز بکشی ، به خوب بودن ، راحت بودن و خوش شانس بودن خود فکر کن.”

مباحث ذکر شده در این مقاله