یوزوندرا چاهال می گوید: AUS در مقابل IND ، 1st T20I: شما باید بدانید که من 10-15 دقیقه قبل از بازی دوم بازی می کنم

یوزوندرا چاهال می گوید استرالیا در مقابل هند ، اول T20I: شما باید بدانید که من 10-15 دقیقه قبل از بازی دوم بازی می کنم

استرالیا در مقابل هند: یوزوندرا چاهال با توپی در دست به صحنه حمله کرد.© خبرگزاری فرانسه


هلی کوپتر هندی Yuzvendra Chahal که در اولین T20I مقابل استرالیا جایگزین واگن Ravindru Jade به عنوان جایگزین ضربه مغزی شد ، گفت که 10-15 دقیقه قبل از حمله دوم به او گفته شد که بقیه بازی را انجام خواهد داد. بعد از این که جید در این اواخر هند به کلاه ایمنی برخورد کرد ، چاهال در بازی دوم وارد زمین شد و تیم پزشکی BCCI تصمیم گرفت بازیکن را ارزیابی کند قبل از اینکه به او اجازه دهد آنالیز را ادامه دهد. این چرخنده پا گفت که از نظر ذهنی آماده است تا با تماشای گودال در حالی که آدام زامپا سوار می شود و می خواهد آن را برای هند تکرار کند ، از این فرصت استفاده کند.

بوق تجاری

“من خیلی بازی کردم و روحیه خوبی داشتم. 10-15 دقیقه قبل از سرویس ، فهمیدم که قرار است بازی کنم. با تلاش زامپا ، من هم سعی کردم همین کار را انجام دهم. گلزنی در ابتدای بازی کمی سخت تر بود. 150-160 نمره خوبی در این گل است. من مطابق برنامه های خود خم شدم. “

عملکرد سریع هند به طور کلی منجر به پیروزی جامع در 11 سری در T20I اول شد و در یک سری از سه مسابقه با نتیجه 1 بر 0 پیش افتاد.

وقتی KL Rahul (51) و Ravindra Jadeja (44 گل از 23 گل بدون شکست) در 20 ضربه خود هند را به یک امتیاز قابل قبول 161/7 رساندند ، Chahal با توپ در دست خود به مرحله طوفانی رسید و با ارقام پیروز مسابقه 3/25 به کار خود پایان داد. ما نباید نمایش درخشان اولین بازیگر T. Natarajan را فراموش کنیم که سه ویکت را برای 30 اجرا از چهار مسابقه انتخاب کرد.

بالا رفته

این پوشش با وجود اینکه نام او در بازی ابتدایی XI نیامده بود ، به طور درخشان توسط Natarajan پشتیبانی شد ، زیرا او حرکت بازی را تغییر داد. چاهال به دلیل عملکرد عالی خود با توپ ، به عنوان بازیکن مسابقه انتخاب شد.

دومین تورنمنت T20I بین دو تیم روز یکشنبه در سیدنی در زمین کریکت برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله