یواخیم لوو همچنان مدیر یورو آلمان خواهد بود

یواخیم لوو همچنان مدیر یورو آلمان خواهد بود

یوآخیم لو از جام جهانی 2006 رهبر آلمان است.© خبرگزاری فرانسه


فدراسیون فوتبال آلمان (DFB) روز دوشنبه اعلام کرد ، یوآخیم لوو ، علی رغم نتایج ضعیف اخیر ، آلمان را به قهرمانی در مسابقات قهرمانی اروپا در سال آینده سوق خواهد داد. در بیانیه آمده است: “کمیته ریاست جمهوری DFB امروز دوشنبه به اتفاق آرا در طی کنفرانس تلفنی تصمیم گرفت که با مربیگری یواخیم لو ، راه دشوار تجدید را که از مارس 2019 آغاز شد ، ادامه دهد.” لو 60 ساله از زمان پیوستن به یورگن کلینزمن پس از جام جهانی 2006 تیم آلمان را هدایت کرد و این کشور را به عنوان چهارم جهانی و اولین عنوان از زمان اتحاد دوباره در برزیل در سال 2014 رساند.

بوق تجاری

با این حال ، آلمان پس از شکست اسپانیا در 17 نوامبر با نتیجه 6-0 و تساوی اخیر با سوئیس ، دو بار و ترکیه در بحران قرار گرفت.

بالا رفته

کشته شدن اخیر توسط اسپانیا ، بزرگترین باخت آلمان در 89 سال گذشته ، یک دوره سه ساله بد بود که شامل یک خروج ناجور از مرحله گروهی در جام جهانی 2018 روسیه بود ، و پس از آن DFB از لاو حمایت کرد.

لئو از زمان هرج و مرج در روسیه چندین تصمیم جنجالی اتخاذ کرده است ، چیزی بیش از این که فعالیت های بین المللی توماس مولر ، جروم بواتنگ و ماتس هملز قهرمان جام جهانی را متوقف کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله