کلوپ خنکی نارضایتی زمستانی لیورپول از فوتبال را از دست می دهد

غالباً می بینید که چطور میزبان میزها را برگردانده ، در حین مکالمه دو بار به مصاحبه کننده تبریک می گوید – ابتدا بازگشتی کنایه آمیز ، و سپس قدردانی واقعی از مهارت مصاحبه. رابط یورگن کلوپ ، مدیر لیورپول. مصاحبه کننده؟ روزنامه نگار و پخش کننده BT Sport De Kelly. نکات بحث؟ خوشه ، آسیب ، VAR. نتیجه؟ روز شنبه ، هشت و نیم دقیقه در چت ، تساوی قهرمان لیگ برتر با “برایتون” با نتیجه 1 بر 1 گزارش شد.

روشن است که چرا Bedbug امروزه فردی ناخوشایند است. او از برنامه بیش از حد مسابقات – بازیهای اروپایی و داخلی – سریع و سریع شکایت دارد. لیست بازیکنان تحت تأثیر او در حال افزایش است. و اختلافات با سیستم Video Assistant Referee (VAR) همیشه قریب الوقوع است. همه چیز وقتی که کلوپ ، که در غیر این صورت مصاحبه های بعد از بازی را با خنده و شوخی پوشش می دهد ، کنار هم قرار گرفت ، آن را فشار داد. و صداوسیما آماده نبود که فقط یک شنونده باقی بماند.

همه چیز با انتشار VAR پس از به ثمر رساندن دو گل لیورپول آغاز شد ، که مورد بحث و جدال سیستم بازبینی ویدئو برای بازیکنان آفساید قرار گرفت و برایتون در ایستگاه جریمه شد که منجر به گل تساوی شد. کلوپ شروع کرد: “با مو (صلاح) ، من فکر می کنم این یک پا بود.” “اما ما به زیر بغل و نشان های باشگاه عادت کرده ایم ، بنابراین اگر انگشت پا باشد ، به وضوح از مرز خارج می شود. من شنیدم که مورد دوم از سادیو (مانه) قابل درک بود. و مجازات این است که چگونه است. من فکر می کنم تصمیمات درست بوده است. ”

وقتی کلی گفت جوردن هندرسون ، کاپیتان لیورپول فاش کرد که برخی از بازیکنان برایتون توافق کرده اند که این پنالتی نیست ، اولین ضربه را کلوپ زد. “گوش کنید ، شما سعی دارید یک عنوان را با هزینه من ایجاد کنید. شما انجام می دهید مثل ، من گفتم داور سوت زد. اینطور به نظر نرسید. »کلوپ در حالی که شانه خالی کرد ، رو به کلی کرد. “تو سعی کن. همیشه همیشه. امروز می گویم مجازات بود و شما از این جواب راضی نیستید. پس چه می خواهید بشنوید؟ سپس خودتان پاسخ های خود را بدهید. ”

بنابراین وقت آن است که سوال را تغییر دهید. بیایید در مورد جیمز میلنر صحبت کنیم ، که در طول مسابقه با مصدومیت از ناحیه همسترینگ به قسمت اصلی تیم قهرمانان پیوست.

کلوپ با لبخند گفت: بله ، تبریک می گویم. “من شخصاً؟” کلی مقابله کرد. کلوپ پاسخ داد ، “نه ، اما شما روی آنها کار می کنید (BT Sport) ، درست است؟ رباط زانو. تعجب. و آنها (برایتون) نیز آسیب دیده اند زیرا زمان سختی است. اما از کریس وایلدر (مدیر شفیلد یونایتد) بپرسید چگونه از آن جلوگیری می کنیم. ”

اسلحه های بزرگ بیرون آمد. مدت زیادی در این فصل تحت تأثیر همه گیری ، کلوپ برنامه ریزی را از بین برد – دلیل اصلی او این بود که “لیورپول” روز شنبه بعد از بازی عصر چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپا یک بازی شام برگزار می کند ، آخرین شکست “آتالانتا” با نتیجه 0: 2 هفته. اما كلی خودداری كرد و به كلوپ گفت كه او “به سمت هدف اشتباه شلیك می كند” و این مسئله از طرف پخش كنندگان نیست ، بلكه باشگاه ها و روسای لیگ برتر هستند كه ماشین های اسلات را انتخاب كرده و با آنها موافقت كرده اند.

بحث آغاز شد. کلوپ با انداختن عباراتی مانند “این اوقات سخت است” و “من به تلویزیون نمی روم ، فقط همینطور می گویم” لحن خود را پایین می آورد.

تفرقه در باشگاه

زمان افزایش آن است. کلی با یک سوال دیگر پاسخ داد: اگر مشکلات برنامه ریزی واقعا مربوط به محافظت از بازیکنان بود ، همانطور که کلوپ مدام ذکر می کرد چرا باشگاه ها با 5 تعویض در این فصل موافقت نکردند؟

کلوپ گفت: “اکنون بسیار جالب است” و اکنون با قدرت دوباره دست به ژست می زند. “از آنجا که وقتی یک هفته پیش ما بین مدیران صحبت می کردیم ، برای پنج تلفن زیر آب ، اگر نه 16-4 ، پنج مورد وجود داشت. اما از آن زمان تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است. ”

کلوپ مجدداً وایلدر را متمایز کرد و در پاسخ به رئیس “شفیلد یونایتد” او را “خودخواه” خواند و بدین ترتیب کلوپ را به خاطر درخواست پنج زیردریایی تعمید داد. کلی بحث را به این دلیل برگرداند که چرا کلوپ با حمله به صداوسیما “عجیب” بیرون آمد. این بار اما کلوپ به صورت شفاهی به پشت مجری برنامه زد. “من 100 درصد مطمئن هستم که برای این مصاحبه نمره بالایی کسب خواهید کرد ، زیرا در آن گیر کرده اید. خیلی عالی ، “کلوپ قبل از تکرار نظر خود در مورد مسئله چهارشنبه – شنبه گفت.

وایلدر بعدا پاسخ داد که هر باشگاهی باید مراقب خودش باشد.

پس از بیش از هشت دقیقه بحث شدید ، این گپ با یادداشتی تیره به پایان رسید. مصاحبه کننده گفت: “ما احتمالاً می توانیم برای همیشه ادامه دهیم.” شاید این مربوط به شخص گفتگو و برنامه ریزی او باشد.