گوتام گامبیر پس از یک مورد مثبت COVID در خانه خود ، به انزوا می رود

گوتام گامبیر پس از یک مورد مثبت COVID در خانه خود در انزوا از خود بود

گوتام گامبیر با هند قهرمان جام جهانی کریکت 2011 شد© توییتر


گوتام گامبیر ، کاشف سابق هند ، به دلیل یک مورد مثبت با ویروس کرونا در خانه اش ، به انزوا رفته است. کاپیتان اسبق شوالیه های کلکته (KKR) هنوز منتظر نتیجه آزمون خود است. یکی از اعضای پارلمان به توییتر رفت و طرفداران او خواسته های خود را برای او و خانواده اش ارسال کردند. گامبیر در توییت خود نوشت: “به دلیل پرونده در خانه ، من تنها منتظر نتایج آزمایش COVID بودم. همه را ترغیب کنید همه توصیه ها را انجام دهند و آن را سبک نگیرند. ایمن باشید!”

بوق تجاری

امروز ، هند گزارش 47،638 مورد جدید ویروس COVID-19 ، که منجر به افزایش کل قربانیان در این کشور به 84.11 لاک ، با کشته شدن 1.24985 نفر می شود. گامبیر در دهلی زندگی می کند. روز پنجشنبه ، پایتخت ملی طی 24 ساعت 6000 مورد را گزارش کرد.

همه گیری همه ملت را متحیر کرده است. حتی لیگ برتر هند (IPL) 2020 که در حال انجام است به دلیل افزایش تعداد موارد فعال در هند به امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) منتقل شده است.

بالا رفته

تیم سابق KKR گامبیر مقام پنجم جدول را کسب کرد و از مرحله لیگ عبور نکرد.

گامبیر برنده جام جهانی کریکت 2011 است و همچنین به هند در فتح جام جهانی 2007 کمک کرد. وی به عنوان کاپیتان KKR ، آنها را به اولین جام IPL در سال 2012 و سپس دوباره در سال 2014 هدایت کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله